Jij komt ook met een mazzeltje wegquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, alles wat ik gokte had ik goed
Je gaat ook volledig aan het punt subjectiviteit voorbij uiteraard. En je bent nog een kind, of dacht jij van niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer op de man. Verrassend wel. Drenthe toch net te kut om iets zinnigs over te zeggen?![]()
godverdommequote:Op dinsdag 7 april 2015 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, je moet zelf ook een hartje over hebben.
kan niet spelenquote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:09 schreef deadprez het volgende:
chevy ben je er over 40 minuten nog, dan kan ik weer spelen
sowieso een provincie aanvallen wat voor loser ben je danquote:
De nietszeggende, kleurloze kutheid van Drenthe afdoen als subjectief is wel een beetje héél erg makkelijk, hzawquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je gaat ook volledig aan het punt subjectiviteit voorbij uiteraard. En je bent nog een kind, of dacht jij van niet?
mwuahahahaaaquote:
Ik vroeg je watquote:
Dat doe je wel vaker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoezo ik loop met mijn onwetendheid te koop...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet twee dronken Duitsers met het pils nog in de hand op de motor met 140 op elkaar in zien rijden om te kijken wie het laatst durft te remmen
Dit soort onnozelheid probeer je maar bij Etto. Moet je nog niet naar bed van pappa en mamma trouwens?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De nietszeggende, kleurloze kutheid van Drenthe afdoen als subjectief is wel een beetje héél erg makkelijk, hzaw![]()
Het is "je loopt met je eigen domheid te koop"quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso uitspraken doen over Drenthe zonder ook maar ooit de TT meegemaakt te hebben.
Hoezo ik loop met mijn onwetendheid te koop...
En wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat moet ik met vragen als deze
[ afbeelding ]
is wel iets anders dan ''wat is de afkorting van high definition?''
Ik weet het antwoord mwuahaahquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat moet ik met vragen als deze
[ afbeelding ]
is wel iets anders dan ''wat is de afkorting van high definition?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |