Nee, jouw mening is volledig gebaseerd op het pappa en mamma verhaal. Verder is het zo subjectief als de neten, jij als Quasi-intellectuele relpuber weet dat ook wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer dat je niet verder komt dan wat persoonlijke aanvallen wel. Maar dat is verder niet heel gek, want als je uit Drenthe komt heb je ook niet echt iets om in de strijd te gooien natuurlijk.
Ajax-supportersquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:04 schreef deadprez het volgende:
"welke mensen werden het meest vervolgd door de nazi's"
En weer een gebrek aan argumentatie omdat er ook vrij weinig in het voordeel van die kleurloze provincie te zeggen valt, maar toch bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jouw mening is volledig gebaseerd op het pappa en mamma verhaal. Verder is het zo subjectief als de neten, jij als Quasi-intellectuele relpuber weet dat ook wel.
Homo's, zigeuners?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:04 schreef deadprez het volgende:
"welke mensen werden het meest vervolgd door de nazi's"
whehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Homo's, zigeuners?
Joden durf ik niet te noemen, dat ligt weer gevoelig
mij nietquote:
Nehquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
Chevy ben jij die ene waarvan djedje kan winnen?
Beetje hetzelfde als "ik vind dat de mooiste kleur!", daar zijn geen argumenten voor. Maar goed, jij als kind discussieert uiteraard graag over dat soort dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En weer een gebrek aan argumentatie omdat er ook vrij weinig in het voordeel van die kleurloze provincie te zeggen valt, maar toch bedankt voor de moeite!
Weer op de man. Verrassend wel. Drenthe toch net te kut om iets zinnigs over te zeggen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als "ik vind dat de mooiste kleur!", daar zijn geen argumenten voor. Maar goed, jij als kind discussieert uiteraard graag over dat soort dingen.
mij plsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |