nijmegenaren praten raarquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelderland heeft tenminste nijmegen nog
Fc Goat-United, np.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:59 schreef deadprez het volgende:
welke voetbalclub heeft een geit in het logo¿
Wow, ik heb wel een heel erg gevoelige snaar geraakt zie ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bijna net zo kut als nog bij je ouders wonen en net doen alsof jouw provincie het beste is omdat je pappie en mammie daar toevallig wonen en jij niets inde melk te brokkelen hebt thuis idd.
Nee, ik benoem even hoe ik het zie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow, ik heb wel een heel erg gevoelige snaar geraakt zie ik.
Jij verwacht mocro-gebrabbel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik speel tegen dp en krijg nederlandse vragen, wtf
tegen chevy en remqo is het engelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij verwacht mocro-gebrabbel?
1 van de potjes tegen remqo was engels bij mij en de andere nederlandsquote:
53quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
hoeveel weken heeft een jaar____________
Tja, beetje jammer dat je niet verder komt dan wat persoonlijke aanvallen wel. Maar dat is verder niet heel gek, want als je uit Drenthe komt heb je ook niet echt iets om in de strijd te gooien natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik benoem even hoe ik het zie.
jij bent de volgende als ik weer kan spelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deadprez ik wacht nog steeds op je bevestiging
Na, DjeDje word je ook gedumpt door deadprez?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deadprez ik wacht nog steeds op je bevestiging
quote:
Svgaquote:
Nee met djedje speel ik nog gewoon maar ze slaaptquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na, DjeDje word je ook gedumpt door deadprez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |