Een creatieve geest zoals ik zeg: allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:51 schreef deadprez het volgende:
wie was salvador dali
acteur
zanger
kunstenaar
wetenschapper
hehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een creatieve geest zoals ik zeg: allemaal.
Das wel weer waar. Voor Taylor is het een principekwestie in ieder geval, maar het kan heel goed dat ze in werkelijkheid beter wordt van spotifyquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel het scheelt met de situatie zonder spotify. Als het geld kost gaan mensen het ook minder snel kopen. Plus dat mensen door Spotify ook gratis alternatieven hebben.
jij heb UK ingesteldquote:
Hoe dan ook, jij bentquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat ik gewoon nederlands had aangevinkt
was al bezigquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe dan ook, jij bent
Ik wist de hoofdstad van oeganda niet
Kampala, np.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe dan ook, jij bent
Ik wist de hoofdstad van oeganda niet
gelderlandquote:
nee ben tegen jou aan het spelen nuquote:
Omdat je niet hebt ingesteld dat je Nederlands bent ofzo wss.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg helemaal niks over nederland
gelderland heeft tenminste nijmegen nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo kut als Drenthe idd.
Daar heb ik nu wat aanquote:
iddquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelderland heeft tenminste nijmegen nog
Bijna net zo kut als nog bij je ouders wonen en net doen alsof jouw provincie het beste is omdat je pappie en mammie daar toevallig wonen en jij niets inde melk te brokkelen hebt thuis idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo kut als Drenthe idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |