seizoen 2 gaat idd 13 afleveringen hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
volgens mij heeft S2 van BCS meer afeveringen, maar pin me er niet op vast.
Beter haal je Vikings in, dat is spannend op het moment.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja al mn t-swift playlists gone laatst
tuurlijk verschilt dat per artiest, maar alsnog krijg je barweinig uitbetaald.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per artiest en het aantal tracks?
icryeveritmquote:
quote:
Vikings S3 is weer ijzersterk, King Ecbert is een sluwe. Er gaan hoofdpersonages dood, ik zeg niet wie. En op het moment staan ze klaar om Parijs aan te vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 2 gaat idd 13 afleveringen hebben
ik ben nu bezig met seizoen 4 van Game of Thrones opnieuw kijken, daarna ga ik denk weer aan Vikings beginnen
Van achter?quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
hermann over een minuut kom ik je pakken
zonder spuugquote:
op sommige momenten doet het me aan Game of Thrones denken. daar zitten ook een soort vikings in, en vooral die gevechten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vikings S3 is weer ijzersterk, King Ecbert is een sluwe. Er gaan hoofdpersonages dood, ik zeg niet wie. En op het moment staan ze klaar om Parijs aan te vallen.
Echt wat een heerlijke serie om te kijken
Vraag me af hoeveel het scheelt met de situatie zonder spotify. Als het geld kost gaan mensen het ook minder snel kopen. Plus dat mensen door Spotify ook gratis alternatieven hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tuurlijk verschilt dat per artiest, maar alsnog krijg je barweinig uitbetaald.
nachtje bij wch geweest?quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn anus is toch al helemaal uitgerekt, maakt niet uit
ik moet toch maar eens aan GoT beginnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op sommige momenten doet het me aan Game of Thrones denken. daar zitten ook een soort vikings in, en vooral die gevechten.
dit was gewoon een verkapt ga GoT kijken reactie
nee, soms vind ik het gewoon leuk om met verschillende soorten fruit te experimenteren. gisteren waren het 2 ananassen bijvoorbeeldquote:
goed planquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik moet toch maar eens aan GoT beginnen
nice, dat herken ik welquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, soms vind ik het gewoon leuk om met verschillende soorten fruit te experimenteren. gisteren waren het 2 ananassen bijvoorbeeld
komende maandagquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wanneer kan ik seizoen 5 van GoT illegaal kijken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |