Nou idd, maar ik ben zelf niet zo'n topsporter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd genieten wanneer prachtige natuur en topsport samenkomen.
Je kan wel bij mij onder de snelbinder.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou idd, maar ik ben zelf niet zo'n topsporter.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
Jezelf 2 weken niet scheren is ook prachtige natuur.
Jezus bij DWDDquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
Jezelf 2 weken niet scheren is ook prachtige natuur.
Ik wil in zo'n kinderzitje op je stuurquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij onder de snelbinder.
Nee, City to Cityquote:
Dit doet gewoon pijn jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Wat is Matthijs ook een paardenlul, bijna net zo erg als LTKDV.
Wat ben jij nou weer heel de dag vrolijke plaatjes aan het posten joh, doe eens normaal.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef Karina het volgende:
Ja alsof er ook maar iemand hier ooit vrolijk is
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef Karina het volgende:
Ja alsof er ook maar iemand hier ooit vrolijk is
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Wees gerust, ik vind alles nog altijd gierend kut
Godzijdank! Ik ga effe op de bank liggen ik heb buikgriep of zo. Iig liep het er vanmorgen heel hard uit dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Wees gerust, ik vind alles nog altijd gierend kut
Pics.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank! Ik ga effe op de bank liggen ik heb buikgriep of zo. Iig liep het er vanmorgen heel hard uit dus![]()
Zo weten jullie dat ook weer.
Teveel gedronken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank! Ik ga effe op de bank liggen ik heb buikgriep of zo. Iig liep het er vanmorgen heel hard uit dus![]()
Zo weten jullie dat ook weer.
Wat ben je ook een walgelijk figuur.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer heel de dag vrolijke plaatjes aan het posten joh, doe eens normaal.
Ik heb vandaag nog niet één keer lopen kwijlen om Fatima, dus zo walgelijk ben ik nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben je ook een walgelijk figuur.
Lijkt Elftering wel.
SPOILER: Speciaal voor jou een mop:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet één keer lopen kwijlen om Fatima, dus zo walgelijk ben ik niet.
Hoe noem je een neger met botkanker?SPOILER: Speciaal voor jou een mop:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
Je moet het antwoord in de spoiler zetten, paardenlul.
Niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door timmmmm op 07-04-2015 20:44:56 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel jammer dat tim er zo'n grove belediging van heeft gemaakt, zulke dingen zou ik nooit zeggenquote:
Gelukkig kan ik de edits gewoon lezen en ga ik geen grappen over je opa maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat tim er zo'n grove belediging van heeft gemaakt, zulke dingen zou ik nooit zeggen
Jij krijgt wel een stevige plasser van mijn keuken he?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
Cees is lekker aan het daten op zijn 71ste.
Bij die Topshow op 3.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Zag dit weekend de documentaire Father Figures, over een man van 73 die er vandoor gaat met een veel jongeren Filipijnse.
Maar ze vond hem gewoon niet leuk? Liet ze dat merken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
Maar het was niet echt wederzijds, alleen durfde ze dat niet te zeggen.
Toen kwam er een of ander lulverhaal over geen relatie willen.
Het was een sad day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |