Thomas.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Saymak een goede speler.
Dat moest even gezegd worden.
Ook.quote:
Ik heb niet echt iets tegen hem, zoals bij Maaskant. Wel is hij een voormalig leraar Duits, dus vertrouwen zal ik hem nooit.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou Ron Jans zelf niet ooit "Ron Jans moe" zijn?
Misschien dat hij na volgend seizoen opeens weg is. Na zijn laatste wedstrijd bij PEC gewoon volledig verdwijnen in het niets. Niemand ziet hem ooit meer, niemand vraagt zich af waar hij is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou Ron Jans zelf niet ooit "Ron Jans moe" zijn?
quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen hem, zoals bij Maaskant. Wel is hij een voormalig leraar Duits, dus vertrouwen zal ik hem nooit.
Ik vind dat zeker een aardige speler, maar hij vertoont met de week enger gedrag. Eerst was het nog zo'n nette jongen die niet zeurde of klaagde in het veld. Nu zie ik hem steeds meer rollebollen over het veld, kaarten aannaaien en huilen bij de scheidsrechter.quote:
JAAAAAAA AD VISSERquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ad Visser
Lullen over Sjaak Rijke
Paar mensen over zwemmen
Leven met een gehandicapte dochter
Maar hij begint zo in zichzelf te geloven.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen hem, zoals bij Maaskant. Wel is hij een voormalig leraar Duits, dus vertrouwen zal ik hem nooit.
De invloed van Jans.quote:Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker een aardige speler, maar hij vertoont met de week enger gedrag. Eerst was het nog zo'n nette jongen die niet zeurde of klaagde in het veld. Nu zie ik hem steeds meer rollebollen over het veld, kaarten aannaaien en huilen bij de scheidsrechter.
Hij heeft een nieuwe club nodig.quote:Op maandag 6 april 2015 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar hij begint zo in zichzelf te geloven.
Standard Luik was een succes.quote:
Mario Been.quote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Jans, Maaskant, Mario Been en die van Go Ahead met zijn vieren naar de zandbak gaan en niet meer terugkomen
quote:
Misschien doet hij zijn nepbontjas uit 1960 wel weer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |