Lekkerbekkenquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar dat is niet wat er stond
Ah well, fuck wat er stond: lekkerbekken
quote:
quote:
Je UIquote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben weer in NL dus voor mij even genoeg Duits voor dit weekend, ik houd het op goedenavond.
Feederquote:
Ah, dat was het. Thanksquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schaap dat op zijn/haar rug ligt, kan niet meer rechtop komen en gaat dood, voornamelijk.
Thank you m'lady.quote:
Jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schaap dat op zijn/haar rug ligt, kan niet meer rechtop komen en gaat dood, voornamelijk.
Hoe is het met u?quote:
Is dat echt zo?quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is een orgasmequote:
Fucked up alleen dat je het wel de goede kant moet omrollen anders gaat het alsnog doodquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het opvalt.quote:
Nu heb ik zin om te bekkenquote:
Ja. Je moet schapen, na het scheren, ook altijd in terug rollen naar de kant waarin je ze rechtop hebt gezet. Anders verdraaien de darmen.quote:
Hoe weet je wat de goede kant is?quote:Op maandag 6 april 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fucked up alleen dat je het wel de goede kant moet omrollen anders gaat het alsnog dood
Leuke tuin jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is meer tuin dan hond, maar soit.
Nooit geweten. Ik dacht dat het hetzelfde zou zijn als bij een kip.quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yep. Hele grote pan vol, voor iedereen die maar wilquote:Op maandag 6 april 2015 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik lees iets over chocolademelk en amaretto
Abend frauquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fucked up alleen dat je het wel de goede kant moet omrollen anders gaat het alsnog dood
quote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Je moet schapen, na het scheren, ook altijd in terug rollen naar de kant waarin je ze rechtop hebt gezet. Anders verdraaien de darmen.
Fixed.quote:Op maandag 6 april 2015 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik lees iets over chocolademelk en amaretto
Jij zei hetquote:
Engelquote:
Jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuke tuin ja
Wat kijkt hij/zij verlangend
Ja, dat is dus het fucked upde: dat weet je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |