Altijd een goede eigenschapquote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. En fucking goed erin, ook nog
.
Ah zo. Ik snapquote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als slet. Absoluut niet. Ik gebruikte gewoon even de common term voor vrouwen die van seks houden
.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het bekt niet lekkerhihihi bekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik denk dat ik de enige in de trein was die wat uitleg behoefde (geen 'local'). Het was een leerzame ritquote:
Teeheequote:
Amarettoquote:
Dan is het geen probleemquote:
Zie je dat MissM?quote:
Zou je mannen die ervan genieten ook zo omschrijven?quote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als slet. Absoluut niet. Ik gebruikte gewoon even de common term voor vrouwen die van seks houden
.
Herkenbaar. Ik twijfel overal over, behalve daaroverquote:
Alleen niet lekker he...quote:
quote:
Ik wil wel een mooie ketting. Maar die is nog eventjes te duurquote:
Ja mooi welquote:
Dat zijn players, hèquote:Op maandag 6 april 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Zou je mannen die ervan genieten ook zo omschrijven?
[..]
Herkenbaar. Ik twijfel overal over, behalve daarover
quote:
quote:
Wel over hyperventilatie bij een paniekaanval. Wat is ermee?quote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet jij wat over hyperventilatie?
Eerst je huisjequote:Op maandag 6 april 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een mooie ketting. Maar die is nog eventjes te duur.
Frauquote:
Ik ben weer in NL dus voor mij even genoeg Duits voor dit weekend, ik houd het op goedenavond.quote:
Ah ja...Ik heb er niet echt een naam voor eigenlijk, behalve smoothquote:Op maandag 6 april 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn players, hè. Al noem ik een man ook rustig slet, hoor. Voor de leuk.
Mooi bekken?quote:
Jawel hoor, anders is het ook niet leuk.quote:
Als een schaap op zijn of haar rug ligt, dan hyperventileert het ook dacht ik.quote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel over hyperventilatie bij een paniekaanval. Wat is ermee?
Doe mij maar alleen de Amarettoquote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
Maak wel gewoon heel veel chocomelk dan
Voor iedereen die wil
Ik wil wel een bekerquote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
Maak wel gewoon heel veel chocomelk dan
Voor iedereen die wil
O.a. It IS like a dance, in the endquote:
I know, maar dat is niet wat er stondquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, anders is het ook niet leuk.
*trechter paktquote:
Comin' upquote:
Een schaap dat op zijn/haar rug ligt, kan niet meer rechtop komen en gaat dood, voornamelijkquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een schaap op zijn of haar rug ligt, dan hyperventileert het ook dacht ik.
Neequote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een hondje. Heb je de foto gezien
?
Alleen bij het einde?quote:
Lekkerbekkenquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar dat is niet wat er stond
Ah well, fuck wat er stond: lekkerbekken
quote:
quote:
Je UIquote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben weer in NL dus voor mij even genoeg Duits voor dit weekend, ik houd het op goedenavond.
Feederquote:
Ah, dat was het. Thanksquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schaap dat op zijn/haar rug ligt, kan niet meer rechtop komen en gaat dood, voornamelijk.
Thank you m'lady.quote:
Jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schaap dat op zijn/haar rug ligt, kan niet meer rechtop komen en gaat dood, voornamelijk.
Hoe is het met u?quote:
Is dat echt zo?quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is een orgasmequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |