De trein stopte midden tussen de weilanden. Vervolgens riep de conducteur om dat hij en de machinist even een schaap rechtop gingen zetten dat op haar rug in de wei lagquote:
Niks slettebak. Gewoon een genieter van seks. Net als iedereenquote:
Wooooowquote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De trein stopte midden tussen de weilanden. Vervolgens riep de conducteur om dat hij en de machinist even een schaap rechtop gingen zetten dat op haar rug in de wei lag
De trein stopte voor een omgerold schaap
'Even de stekker in het stopcontact doen'quote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 april 2015 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks slettebak. Gewoon een genieter van seks. Net als iedereen
Ik had dat nooit achter je gezochtquote:
Dat is wel awesomequote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De trein stopte midden tussen de weilanden. Vervolgens riep de conducteur om dat hij en de machinist even een schaap rechtop gingen zetten dat op haar rug in de wei lag
Serieus?quote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik ookquote:Op maandag 6 april 2015 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wooooow![]()
! Daar loop ik graag vertraging voor op
.
Dat ik geniet van seks? Of wat?quote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had dat nooit achter je gezocht
[..]
Dat is wel awesome
Seksgeniet(st)er. Mooi woord.quote:Op maandag 6 april 2015 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks slettebak. Gewoon een genieter van seks. Net als iedereen
Wanneer kwam je ook alweer langs?quote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. En fucking goed erin, ook nog
.
Noooohquote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ook echt niemand in de trein die moeilijk deed. Maar ja allemaal 'locals' natuurlijk
Ja, echt heel mooiquote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had dat nooit achter je gezocht
[..]
Dat is wel awesome
Laat maar, ik schrok ervan dat je jezelf als slettebak zagquote:
Denk dat ze daar veel reizigers pissed mee hebben gekregen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt wel kettingen?quote:
Ik zie mezelf niet als sletquote:Op maandag 6 april 2015 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat maar, ik schrok ervan dat je jezelf als slettebak zag
Oh dat valt me weer mee.quote:Op maandag 6 april 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ook echt niemand in de trein die moeilijk deed. Maar ja allemaal 'locals' natuurlijk
Het bekt niet lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Yes, I willquote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, jij ging nog een keer warme chocomel a la dqod voor me maken he
Weet jij wat over hyperventilatie?quote:Op maandag 6 april 2015 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze daar veel reizigers pissed mee hebben gekregen.Ik vind het mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |