ik las wat andersquote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks maar liedjes draaien met "kids" in de titel
eens kijken wat ik daar van hebquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd voor een Synthesizers Greatest show
Maar dan wel graag met de originele artiesten
Die gaan muziek draaien in MUZ .....quote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende stokbroodjes hoor.
gewoon die cd van Arcade aanzettenquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd voor een Synthesizers Greatest show
Maar dan wel graag met de originele artiesten
Fake, Ed Starink...quote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die cd van Arcade aanzetten
Da's dus niet met de originele artiestenquote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die cd van Arcade aanzetten
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die cd van Arcade aanzetten
Wat zeg ik nu?quote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die cd van Arcade aanzetten
quote:
Cd? Die dingen staan op cassette man!quote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die cd van Arcade aanzetten
Cassettes? LP's jonguh.quote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Cd? Die dingen staan op cassette man!
Heb er ook nog een paar liggen
ik ook nu nog een werkend deck (liefst 2 of een dubbeldeckquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Cd? Die dingen staan op cassette man!
Heb er ook nog een paar liggen
Ik heb in mn auto nog een cassettedeck. En een wisselaar. Een of andere dure Seat audio installatie met 120 speakers ofzo, fabrieksoptie, heeft in 99 de eerste eigenaar erin laten zetten. Klinkt bijzonder goed moet ik zeggenquote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook nu nog een werkend deck (liefst 2 of een dubbeldeck
Noem je mij nu een vrouw?quote:Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, alle heren happen als je die cd noemt
ik nietquote:Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, alle heren happen als je die cd noemt
U behoort niet tot de ECI generatie?quote:
Boek & Plaat...quote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U behoort niet tot de ECI generatie?
Boek en Plaatquote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U behoort niet tot de ECI generatie?
ik heb er twee weken geleden 421 opgehaaldquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn cassettes zijn, met pijn in mijn hart, paar jaar geleden toch maar in de kliko beland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |