abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2015 @ 21:36:26 #151
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432131
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks maar liedjes draaien met "kids" in de titel :+
ik las wat anders :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 6 april 2015 @ 21:36:37 #152
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_151432139
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:36 schreef Karzai het volgende:
mooie overgang
:P
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_151432152
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

In America ja? :+
Bijvoorbeeld :s)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_151432165
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:36 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik las wat anders :D
Ik zie hem niet zo snel…. :N
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:37:34 #155
18653 crew  D.
pi_151432187
quote:
5s.gif Op maandag 6 april 2015 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Is electronisch?
Da's Vangelis ook :P
  maandag 6 april 2015 @ 21:37:43 #156
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432198
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik zie hem niet zo snel…. :N
ik las kots :D

Une enfant zit er toch ook wel in?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 6 april 2015 @ 21:37:44 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 6 april 2015 @ 21:38:34 #158
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432239
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:37 schreef D. het volgende:

[..]

Da's Vangelis ook :P
Vangelis en Jarre _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432269
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Vangelis en Jarre _O_
Ouwe koeien.
pi_151432289
Hakkuh.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:39:42 #161
18653 crew  D.
pi_151432295
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Vangelis en Jarre _O_
Tijd voor een Synthesizers Greatest show :P

Maar dan wel graag met de originele artiesten :X
  maandag 6 april 2015 @ 21:39:58 #162
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432312
quote:
13s.gif Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ouwe koeien.
Prima koeien :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432313
/hebben we een nieuwe dj
  maandag 6 april 2015 @ 21:40:21 #164
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432333
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef D. het volgende:

[..]

Tijd voor een Synthesizers Greatest show :P

Maar dan wel graag met de originele artiesten :X
eens kijken wat ik daar van heb :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 6 april 2015 @ 21:40:42 #165
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151432349
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende stokbroodjes hoor.
Die gaan muziek draaien in MUZ ..... 8-)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:40:53 #166
18653 crew  D.
pi_151432359
quote:
13s.gif Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ouwe koeien.
Ouwe koeien niet verkopen voor de huid geschoten is, of zoiets :P
  maandag 6 april 2015 @ 21:40:56 #167
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432363
deze beat heeft wel iets van Stars on 45
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 6 april 2015 @ 21:41:19 #168
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_151432380
Efkes over water lopen
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_151432408
Italo.
pi_151432415
smooth
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:42:25 #171
18653 crew  D.
pi_151432435
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2015 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Italo.
Belgico :P
  maandag 6 april 2015 @ 21:42:30 #172
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_151432439
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  maandag 6 april 2015 @ 21:44:34 #173
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432533
Deze :D _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432545
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef D. het volgende:

[..]

Tijd voor een Synthesizers Greatest show :P

Maar dan wel graag met de originele artiesten :X
gewoon die cd van Arcade aanzetten :7
pi_151432576
Leuke themashow MadMaster ^O^
  maandag 6 april 2015 @ 21:45:29 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 6 april 2015 @ 21:45:29 #177
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_151432582
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gewoon die cd van Arcade aanzetten :7
Da's dus niet met de originele artiesten :P
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_151432583
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gewoon die cd van Arcade aanzetten :7
Wilde het net zeggen :D _O-

Heb er wel een paar liggen :Y
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:45:35 #179
18653 crew  D.
pi_151432586
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gewoon die cd van Arcade aanzetten :7
Wat zeg ik nu? }:|

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef D. het volgende:

Maar dan wel graag met de originele artiesten :X
  maandag 6 april 2015 @ 21:45:45 #180
369251 Geralt
of Rivia
pi_151432595
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gewoon die cd van Arcade aanzetten :7
Cd? Die dingen staan op cassette man!

Heb er ook nog een paar liggen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 6 april 2015 @ 21:46:14 #181
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432613
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuke themashow MadMaster ^O^
et kwartje is gevallen ja *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432632
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]

et kwartje is gevallen ja *O*
Niet het eitje? :?
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 6 april 2015 @ 21:46:35 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_151432638
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Cd? Die dingen staan op cassette man!

Heb er ook nog een paar liggen :)
Cassettes? LP's jonguh.
  maandag 6 april 2015 @ 21:46:41 #185
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432641
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Cd? Die dingen staan op cassette man!

Heb er ook nog een paar liggen :)
ik ook nu nog een werkend deck (liefst 2 of een dubbeldeck
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432662
Jesus red.
pi_151432678
Heerlijk, alle heren happen als je die cd noemt O+
  maandag 6 april 2015 @ 21:47:49 #188
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432686
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jesus red.
die heb ik gisteren nog edraaid :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 6 april 2015 @ 21:47:54 #189
369251 Geralt
of Rivia
pi_151432691
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik ook nu nog een werkend deck (liefst 2 of een dubbeldeck
Ik heb in mn auto nog een cassettedeck. En een wisselaar. Een of andere dure Seat audio installatie met 120 speakers ofzo, fabrieksoptie, heeft in 99 de eerste eigenaar erin laten zetten. Klinkt bijzonder goed moet ik zeggen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151432697
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, alle heren happen als je die cd noemt O+
Noem je mij nu een vrouw? -O-
  maandag 6 april 2015 @ 21:48:16 #191
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432705
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, alle heren happen als je die cd noemt O+
ik niet :D
het zegt me ook niks
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432716
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik niet :D
het zegt me ook niks
http://www.musicmeter.nl/album/48999

Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 6 april 2015 @ 21:48:54 #193
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_151432733
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik niet :D
het zegt me ook niks
U behoort niet tot de ECI generatie? ;)
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_151432744
Mijn cassettes zijn, met pijn in mijn hart, paar jaar geleden toch maar in de kliko beland
  maandag 6 april 2015 @ 21:49:21 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 6 april 2015 @ 21:49:45 #196
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432775
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

U behoort niet tot de ECI generatie? ;)
Boek en Plaat :Y
Maar die verzamelmeuk heb ik nooit iets in gezien :N
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 6 april 2015 @ 21:50:09 #197
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_151432798
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn cassettes zijn, met pijn in mijn hart, paar jaar geleden toch maar in de kliko beland
ik heb er twee weken geleden 421 opgehaald :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_151432816
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Boek & Plaat...
Boek & Piraat.
pi_151432819
*O*
pi_151432831
*O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')