Welk festival?quote:Het-festival is een jaarlijks terugkerend evenement dat meestal in de eerste week van augustus plaatsvindt. Het festival duurt zeven dagen en wordt gehouden op het Óbuda-eiland in de XXXX hoofdstad XXXXX.
Yepquote:
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:22 schreef plagvreugd het volgende:
op basis van vorige vraag roep ik szitges oid.
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Als voormalig lid van o.a. The Housemartins en Beats International...
Heb je dan een hint voor die band?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Was ook voorman van een bekendere band die nogal wat hits had, begin tot midden jaren 80.
De zanger was enigzins verwijfd...quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dan een hint voor die band?
quote:
Moet zeggen dat het me niet echt bekend voorkomtquote:
Jawohlquote:
volledig correct. Nog wel trouwens. Brama scoorde 16 jaar nooit voor Twente. Nu wel, tegen ...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef Mark het volgende:
Oh nee, Twente spaarde zich tegen PSV![]()
Twente ipv AZ?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oud Zwollenaar scoort nu tegen. Wordt zo'n avond.
Oh dan zeg ik Garfield, al is dat fout.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Mark het volgende:
Een strip die in menig dagblad staat en ook verfilmd is
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef BeamofLight het volgende:
Oohhhh Gooische vrouwen + 1tje die verkeerd zit
Een betere hint krijg je nietquote:
Yep!quote:
Ik had geen idee hoe moeilijk het zou zijn.quote:
quote:
Die riepen het anders welquote:
Weet ik, het was meer voor mezelfquote:
quote:
Met die titel kwam het ook op tv in Nederland, omdat de Engelsen het woord ninja te agressief vondenquote:
Stand AKQ deel 3154quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Joehoe!quote:
Jij mag ook wel verder gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef pipster het volgende:
Roy Bean, aka De Rechterleuke Lucky Luke wel.
Yep, slaveloos lijkt weer verdwenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |