Filmquote spottedquote:
Je zit in de buurt er moet allen nog een woord achter, iets à la 'confiture'...quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef Szura het volgende:
Het lijkt me erg Amerikaans dus als het inderdaad een vuilnisbak is, dan misschien iets met 'can', maar verder kom ik echt niet.
Szura?quote:
inderdaad, misschien kan Szura jouw punt er ook gelijk bijzetten???quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef Mark het volgende:
Of tellen we North Carolina Universiteit ook als een club?
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
plaggie?quote:
Wat isquote:is een uit het Grieks afkomstig woord; van XXX, wat "(brand)merk" betekent. Een andere betekenis is "schandvlek". In beide betekenissen komt het woord
in het Nederlands voor. De meervoudsvorm is
's of
.
quote:Dit artikel handelt onder meer over de religieuze betekenis. Zievoor de algemene betekenis.
Stand AKQ deel 3154quote:
nicki is gestoptquote:
Verder kwam ik ook nog op de Zuid-Afrikaners Jacques Janse van Rensburg en Reinardt Janse van Rensburg en Tom en Sam Dumoulinquote:
Tuurlijkquote:
quote:(Antwerpen, 22 februari 1896 – Miavoye-Anthée, 18 maart 1928) was een modernistisch Vlaams dichter en prozaschrijver. Bij het grote publiek is hij vooral bekend om gedichten als 'Huldegedicht aan Singer', 'Rijke Armoede van de Trekharmonica', 'Alpejagerslied', 'Boem Paukeslag', 'Avondgeluiden', 'Melopee' en 'Marc groet 's morgens de dingen'.
Volgens mij heette de gemeente Helden zo in de volksmond, omdat het gemeentehuis in Panningen stond. Maar het heet nu anders.quote:
En je steelt het puntquote:
plaggie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |