Eens.quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vrouw iets wil moet je dus maar afwachten of iemand anders een move maakt, lekker handig. Nee, sorry vindt het echt onzinnig klinken.
Sja, ik heb geen gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe hint je in hemelsnaam dat je zoiets niet vervelend zou vinden?
Niet?quote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
Soms niet nee. Je kan ook gewoon flirten als je een relatie hebt, dan heeft het in ieder geval niet dat doel.
Welke interesse?quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan merk je dus niet als er iemand interesse heeft van een afstandje...
Ik vind niet dat dat moet.quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vrouw iets wil moet je dus maar afwachten of iemand anders een move maakt, lekker handig. Nee, sorry vindt het echt onzinnig klinken.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, best welquote:
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het getuigt juist van lef dat je als vrouw ook de eerste stap durft te zetten
Wie de fuck wel dan? Van die alfa mannetjes die perse moeten jagen elke avond?quote:
Hint is ook niet nodig, per se. Gewoon even de aanraking oid, ik zeg niet van je moet dit en dat doenquote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik die hint moet droppen.
Here's the reason I'm single.
Kusje op je singlequote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik die hint moet droppen.
Here's the reason I'm single.
Dat was een serieuze vraagquote:
Ook dat is niet altijd waar, zie Airquote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Soms niet nee. Je kan ook gewoon flirten als je een relatie hebt, dan heeft het in ieder geval niet dat doel.
Ach, wel weer goed om te weten als ik je uiteindelijk wil hosselen. Weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 6 april 2015 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar goed, ik snij alleen mezelf ermee in de vingers, dat scheelt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andersom gaan zitten. Of gewoon naar je haar staren. 1 van beide.quote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik zie de reflectie van mijn hoofd de hele tijd in mijn laptopscherm
ik heb best een leuk hoofd anders met dit haarquote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Andersom gaan zitten. Of gewoon naar je haar staren. 1 van beide.
Nee, snap ik. Ach ja.quote:Op maandag 6 april 2015 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hint is ook niet nodig, per se. Gewoon even de aanraking oid, ik zeg niet van je moet dit en dat doen.
I guess.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd om een move te maken![]()
Geprobeerd? Of ook daadwerkelijk gedaan/gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd om een move te maken![]()
Hulde voor flipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sowieso, flips.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zeg, wil je mijn single-zijn eens niet koesterenquote:
Buiten honger krijgen en thuis eten. Buiten honger krijgen en een voorafje nemen, thuis voor het hoofdgerecht en toetje. Ofzo....quote:
Gedaan maar dus nog niet echt iets gepland om wat te gaan doenquote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geprobeerd? Of ook daadwerkelijk gedaan/gelukt?
quote:
Misschien zijn ze enorm onder de indruk van je en zien ze je als alfa-vrouwquote:
Normaal gesproken hoeft je dus ook geen hints te droppen hoor, als "ik" je leuk vind laat ik het wel weten zeg maar, maar er zijn dus situaties waarbij je als vrouw idd misschien even de twijfel weg kan nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |