Welkom bij de club.quote:
Knipoog hoeft niet eens, fles tequila is voldoende.quote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Heb ik nooit last van. Een knipoog is vaak voldoende
Mwah, dat je wel wanhopig moet zijn als vrouw om initiatief te tonen, omdat het dus eigenlijk niet nodig is als je een beetje in de markt ligt in onze cultuur.quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck denkt dat?Nog nooit gehoord van een gast.
Hoe hint je in hemelsnaam dat je zoiets niet vervelend zou vinden?quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan zonde.
Ik ben het eens met art, een hint is al genoeg, gewoon even laten weten dat het niet als vervelend gezien wordt is voldoende, zeker als het een beetje gevoelig ligt door omstandigheden.
Als ze naakt en wijdbeens voor je ligt?quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef yats het volgende:
Ik maak alleen de move als t echt te overduidelijk is
Oh ja, flirten is gewoon leuk, vaak heeft het geen enkel doel verderquote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het leuk vinden is iets anders dan dat het daadwerkelijk wat wordt natuurlijk.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck denkt dat?Nog nooit gehoord van een gast.
Ik zou niet weten wanneer ik die hint moet droppenquote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan zonde.
Ik ben het eens met art, een hint is al genoeg, gewoon even laten weten dat het niet als vervelend gezien wordt is voldoende, zeker als het een beetje gevoelig ligt door omstandigheden.
Dan merk je dus niet als er iemand interesse heeft van een afstandje...quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik let er nooit op, en als t me toevallig opvalt zoek ik er meestal weinig achter.
Als je als vrouw iets wil moet je dus maar afwachten of iemand anders een move maakt, lekker handig. Nee, sorry vindt het echt onzinnig klinken.quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, dat je wel wanhopig moet zijn als vrouw om initiatief te tonen, omdat het dus eigenlijk niet nodig is als je een beetje in de markt ligt in onze cultuur.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
WTF did I just seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat een bullshit. Het getuigt juist van lef dat je als vrouw ook de eerste stap durft te zettenquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, dat je wel wanhopig moet zijn als vrouw om initiatief te tonen, omdat het dus eigenlijk niet nodig is als je een beetje in de markt ligt in onze cultuur.
Soms niet nee. Je kan ook gewoon flirten als je een relatie hebt, dan heeft het in ieder geval niet dat doel.quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, flirten is gewoon leuk, vaak heeft het geen enkel doel verder.
Zo erg is t nog net niet Airquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze naakt en wijdbeens voor je ligt?
Eens.quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vrouw iets wil moet je dus maar afwachten of iemand anders een move maakt, lekker handig. Nee, sorry vindt het echt onzinnig klinken.
Sja, ik heb geen gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe hint je in hemelsnaam dat je zoiets niet vervelend zou vinden?
Niet?quote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
Soms niet nee. Je kan ook gewoon flirten als je een relatie hebt, dan heeft het in ieder geval niet dat doel.
Welke interesse?quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan merk je dus niet als er iemand interesse heeft van een afstandje...
Ik vind niet dat dat moet.quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vrouw iets wil moet je dus maar afwachten of iemand anders een move maakt, lekker handig. Nee, sorry vindt het echt onzinnig klinken.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, best welquote:
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het getuigt juist van lef dat je als vrouw ook de eerste stap durft te zetten
Wie de fuck wel dan? Van die alfa mannetjes die perse moeten jagen elke avond?quote:
Hint is ook niet nodig, per se. Gewoon even de aanraking oid, ik zeg niet van je moet dit en dat doenquote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik die hint moet droppen.
Here's the reason I'm single.
Kusje op je singlequote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik die hint moet droppen.
Here's the reason I'm single.
Dat was een serieuze vraagquote:
Ook dat is niet altijd waar, zie Airquote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Soms niet nee. Je kan ook gewoon flirten als je een relatie hebt, dan heeft het in ieder geval niet dat doel.
Ach, wel weer goed om te weten als ik je uiteindelijk wil hosselen. Weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 6 april 2015 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar goed, ik snij alleen mezelf ermee in de vingers, dat scheelt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andersom gaan zitten. Of gewoon naar je haar staren. 1 van beide.quote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik zie de reflectie van mijn hoofd de hele tijd in mijn laptopscherm
ik heb best een leuk hoofd anders met dit haarquote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Andersom gaan zitten. Of gewoon naar je haar staren. 1 van beide.
Nee, snap ik. Ach ja.quote:Op maandag 6 april 2015 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hint is ook niet nodig, per se. Gewoon even de aanraking oid, ik zeg niet van je moet dit en dat doen.
I guess.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd om een move te maken![]()
Geprobeerd? Of ook daadwerkelijk gedaan/gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd om een move te maken![]()
Hulde voor flipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sowieso, flips.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zeg, wil je mijn single-zijn eens niet koesterenquote:
Buiten honger krijgen en thuis eten. Buiten honger krijgen en een voorafje nemen, thuis voor het hoofdgerecht en toetje. Ofzo....quote:
Gedaan maar dus nog niet echt iets gepland om wat te gaan doenquote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geprobeerd? Of ook daadwerkelijk gedaan/gelukt?
quote:
Misschien zijn ze enorm onder de indruk van je en zien ze je als alfa-vrouwquote:
Normaal gesproken hoeft je dus ook geen hints te droppen hoor, als "ik" je leuk vind laat ik het wel weten zeg maar, maar er zijn dus situaties waarbij je als vrouw idd misschien even de twijfel weg kan nemen.quote:
Verwacht er niet teveel vanquote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, wel weer goed om te weten als ik je uiteindelijk wil hosselen. Weet ik wat ik kan verwachten
Dromen zijn vaak bedrogquote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
DankjeEn meestal komen ze dan samen met een vriendin op me af. En dan eindigt het in een fijne trio
![]()
*beeo beep beep* *snooze*
Whatever floats your boat natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buiten honger krijgen en thuis eten. Buiten honger krijgen en een voorafje nemen, thuis voor het hoofdgerecht en toetje. Ofzo....
Ik hoor het wel eens van mannen, over zogenaamde 'needy' vrouwen die dus initiatief tonen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck wel dan? Van die alfa mannetjes die perse moeten jagen elke avond?
Hahahaha. Sorryquote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien zijn ze enorm onder de indruk van je en zien ze je als alfa-vrouw
Ik droomde laatst dat ik werd afgewezen door Samzz. Dit schept mogelijkheden!quote:
Owkaay....quote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wil je mijn single-zijn eens niet koesteren?
quote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik werd afgewezen door Samzz. Dit schept mogelijkheden!
Zou toch kunnen?quote:
Ja, die zijn er uiteraard ook wel gewoon, alle smaken zijn verkrijgbaarquote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor het wel eens van mannen, over zogenaamde 'needy' vrouwen die dus initiatief tonen.
Ja, die situaties zullen er vast zijn iddquote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoeft je dus ook geen hints te droppen hoor, als "ik" je leuk vind laat ik het wel weten zeg maar, maar er zijn dus situaties waarbij je als vrouw idd misschien even de twijfel weg kan nemen.
Op die manier is het me nooit overkomen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor het wel eens van mannen, over zogenaamde 'needy' vrouwen die dus initiatief tonen.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik werd afgewezen door Samzz. Dit schept mogelijkheden!
Dat gaat dan vast over de vrouwen die ze gewoon niet zien zittenquote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die kom ik nou nooit tegen eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die zijn er uiteraard ook wel gewoon, alle smaken zijn verkrijgbaar.
Ik ken ze ook wel, vrouwen die gewoon niet alleen kunnen zijn, relatie uit, meteen weer een ander, en die hosselen ze dan idd wel redelijk agressief.
Ja.quote:
Nou ja, in mijn geval was het dus, ze is wel een beetje jong en dr moeder werkt in mijn bedrijfquote:Op maandag 6 april 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die situaties zullen er vast zijn idd.
Sja, ik ook niet met bakken natuurlijk, maar ik ken er iig wel 1quote:
In een wereld waarin ik eruit zie als Angelina Jolie misschienquote:
Ik kan in hoop behoeften voorzien hoor.quote:
Geld?quote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan in hoop behoeften voorzien hoor.
Ik hoor die verhalen ook weleens, maar schijnbaar ga ik niet naar dezelfde plekkenquote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ook niet met bakken natuurlijk, maar ik ken er iig wel 1.
Sja, ik ook niet met bakken natuurlijk, maar ik ken er iig wel 1quote:
Nee, wij zijn allemaal Brad Pitt, dat dan weer welquote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een wereld waarin ik eruit zie als Angelina Jolie misschien.
Geen probleem.quote:
Hebben jullie het gedaan?quote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
Persoon met domme acties meldt.
Godver.
Dqod gisteren gezien. En dqod heeft ook mijn vorigegezien
. En mij heel heul erg bezopen gezien
Trouwen?quote:
He, ik dacht dat jullie het zouden melden als er gezopen zou gaan wordenquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
Persoon met domme acties meldt.
Godver.
Dqod gisteren gezien. En dqod heeft ook mijn vorigegezien
. En mij heel heul erg bezopen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |