Dat, en ook het willen hosselen als het moeilijker is etc.quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat ze denken dat er wel iets mis moet zijn met de vrouw als ze initiatief neemt.
Echt? Dat is het eerste wat ik zou doen; oogcontact zoeken.quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik let bijna nooit op oogcontact eigenlijk. Ik spreek iemand soms aan, en soms niet. Dat hangt maar net van de gemoedstoestand op dat moment af.
Het was niet eens twijfel, ik had eigenlijk al besloten dat het niet kon, maar goedquote:
De klootzakken!quote:Op maandag 6 april 2015 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ondertussen wel zeuren dat vrouwen nooit initiatief nemen.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Heb ik nooit last van. Een knipoog is vaak voldoende
Good for youquote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie de fuck denkt dat?quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat ze denken dat er wel iets mis moet zijn met de vrouw als ze initiatief neemt.
Neuh, verschilt natuurlijk per persoon, maar ik vind het wel leuk somsquote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik let er nooit op, en als t me toevallig opvalt zoek ik er meestal weinig achter.quote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Dat is het eerste wat ik zou doen; oogcontact zoeken.
Ik durf het ook niet als ik het vermoeden heb dat hij mij ook leuk vindtquote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap het achteraf wel, ik vond dr ook wel leuk, maar ze was iets te jong, dus ik "durfde" geen move te maken. Dus ze deed het zelf maar
. s
Het leuk vinden is iets anders dan dat het daadwerkelijk wat wordt natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, verschilt natuurlijk per persoon, maar ik vind het wel leuk soms.
Das dan zondequote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet als ik het vermoeden heb dat hij mij ook leuk vindt.
Ik maak alleen de move als t echt te overduidelijk isquote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet als ik het vermoeden heb dat hij mij ook leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Welkom bij de club.quote:
Knipoog hoeft niet eens, fles tequila is voldoende.quote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwah, dat je wel wanhopig moet zijn als vrouw om initiatief te tonen, omdat het dus eigenlijk niet nodig is als je een beetje in de markt ligt in onze cultuur.quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck denkt dat?Nog nooit gehoord van een gast.
Hoe hint je in hemelsnaam dat je zoiets niet vervelend zou vinden?quote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan zonde.
Ik ben het eens met art, een hint is al genoeg, gewoon even laten weten dat het niet als vervelend gezien wordt is voldoende, zeker als het een beetje gevoelig ligt door omstandigheden.
Als ze naakt en wijdbeens voor je ligt?quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef yats het volgende:
Ik maak alleen de move als t echt te overduidelijk is
Oh ja, flirten is gewoon leuk, vaak heeft het geen enkel doel verderquote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het leuk vinden is iets anders dan dat het daadwerkelijk wat wordt natuurlijk.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck denkt dat?Nog nooit gehoord van een gast.
Ik zou niet weten wanneer ik die hint moet droppenquote:Op maandag 6 april 2015 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan zonde.
Ik ben het eens met art, een hint is al genoeg, gewoon even laten weten dat het niet als vervelend gezien wordt is voldoende, zeker als het een beetje gevoelig ligt door omstandigheden.
Dan merk je dus niet als er iemand interesse heeft van een afstandje...quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik let er nooit op, en als t me toevallig opvalt zoek ik er meestal weinig achter.
Als je als vrouw iets wil moet je dus maar afwachten of iemand anders een move maakt, lekker handig. Nee, sorry vindt het echt onzinnig klinken.quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, dat je wel wanhopig moet zijn als vrouw om initiatief te tonen, omdat het dus eigenlijk niet nodig is als je een beetje in de markt ligt in onze cultuur.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
WTF did I just seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat een bullshit. Het getuigt juist van lef dat je als vrouw ook de eerste stap durft te zettenquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, dat je wel wanhopig moet zijn als vrouw om initiatief te tonen, omdat het dus eigenlijk niet nodig is als je een beetje in de markt ligt in onze cultuur.
Soms niet nee. Je kan ook gewoon flirten als je een relatie hebt, dan heeft het in ieder geval niet dat doel.quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, flirten is gewoon leuk, vaak heeft het geen enkel doel verder.
Zo erg is t nog net niet Airquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze naakt en wijdbeens voor je ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |