Ach ja, psycho wijf, toch geneukt. Next!quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef MissMSX het volgende:
I dunno... als ik z'n verhalen mag geloven lukt'em dat niet altijd even goed
Hosselenquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik voel me al beter, misschien dat ik morgen wel, iets ga...doen!
Wauw, je loopt er al jaren mee rond en MissMSX fixt het gewoon even voor je. Topvrouw is hetquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik voel me al beter, misschien dat ik morgen wel, iets ga...doen!
quote:
De ergste komen niet van FOK!quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I dunno... als ik z'n verhalen mag geloven lukt'em dat niet altijd even goed
Ah, het neuken als diagnostische tool dus?quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, psycho wijf, toch geneukt. Next!
Zo is ze dan ook wel weerquote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, je loopt er al jaren mee rond en MissMSX fixt het gewoon even voor je. Topvrouw is het
quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, je loopt er al jaren mee rond en MissMSX fixt het gewoon even voor je. Topvrouw is het
Zit je ook op het Viva forum dan?quote:
Hell, if it works, it works.quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het neuken als diagnostische tool dus?
Ook als je niet de ergste bent kun je nog steeds erg genoeg zijnquote:
Juist niet.quote:
True thatquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook als je niet de ergste bent kun je nog steeds erg genoeg zijn
Ik ook, denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een fijne geruststelling eigenlijk
Hij loop gewoon keihard te liegen hoorquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een fijne geruststelling eigenlijk
Wat voor alternatieve therapieėn adviseer je?quote:
Nou deel je verhaal maar dan.quote:Op maandag 6 april 2015 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij loop gewoon keihard te liegen hoor
Ik ben zelf wel erg natuurlijk, dat leek me evidentquote:Op maandag 6 april 2015 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij loop gewoon keihard te liegen hoor
Nu heb ik wat therapie nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |