Ach ja, psycho wijf, toch geneukt. Next!quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef MissMSX het volgende:
I dunno... als ik z'n verhalen mag geloven lukt'em dat niet altijd even goed
Hosselenquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik voel me al beter, misschien dat ik morgen wel, iets ga...doen!
Wauw, je loopt er al jaren mee rond en MissMSX fixt het gewoon even voor je. Topvrouw is hetquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik voel me al beter, misschien dat ik morgen wel, iets ga...doen!
quote:
De ergste komen niet van FOK!quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I dunno... als ik z'n verhalen mag geloven lukt'em dat niet altijd even goed
Ah, het neuken als diagnostische tool dus?quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, psycho wijf, toch geneukt. Next!
Zo is ze dan ook wel weerquote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, je loopt er al jaren mee rond en MissMSX fixt het gewoon even voor je. Topvrouw is het
quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, je loopt er al jaren mee rond en MissMSX fixt het gewoon even voor je. Topvrouw is het
Zit je ook op het Viva forum dan?quote:
Hell, if it works, it works.quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het neuken als diagnostische tool dus?
Ook als je niet de ergste bent kun je nog steeds erg genoeg zijnquote:
Juist niet.quote:
True thatquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook als je niet de ergste bent kun je nog steeds erg genoeg zijn
Ik ook, denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een fijne geruststelling eigenlijk
Hij loop gewoon keihard te liegen hoorquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor alternatieve therapieën adviseer je?quote:
Nou deel je verhaal maar dan.quote:Op maandag 6 april 2015 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij loop gewoon keihard te liegen hoor
Ik ben zelf wel erg natuurlijk, dat leek me evidentquote:Op maandag 6 april 2015 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij loop gewoon keihard te liegen hoor
Nu heb ik wat therapie nodigquote:
Voor mij welquote:
You came to the right placequote:
Psycho killerquote:
BIer. En veel.quote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor alternatieve therapieën adviseer je?
Ik ookquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gisteren wel weer even genoeg gehad, ik sla even een dagje overquote:
Uiteraard, waarvan akte.quote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel erg natuurlijk, dat leek me evident.
Mooi anders val je weer in een ander hokjequote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren wel weer even genoeg gehad, ik sla even een dagje over.
Jij bent zo makkelijk te hosselen... dat heeft geen therapeutische waardequote:
Q., ben jij dat?quote:
Oh, het is mevrouw ook 1 keer geluktquote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zo makkelijk te hosselen... dat heeft geen therapeutische waarde
Ja klinkt bekend, alhoewel ik met de lunch wel twee radlers heb gehadquote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren wel weer even genoeg gehad, ik sla even een dagje over.
HW is makkelijk? Makkelijker dan elke willekeurige man?quote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent zo makkelijk te hosselen... dat heeft geen therapeutische waarde
Wil je anders beweren dan?quote:Op maandag 6 april 2015 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het is mevrouw ook 1 keer gelukt.
Nou, een killer moet ik ook nog tegenkomenquote:
Yukquote:Op maandag 6 april 2015 17:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja klinkt bekend, alhoewel ik met de lunch wel twee radlers heb gehad
Neuh, maar verder wat Yvie zegt, dat is nou niet echt bijzonderquote:
Jij hebt er idd niks te zoeken. Verder is het een prima forumquote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mij wel. Paarden zijn niet mijn ding
.
Ik riep ook maar watquote:Op maandag 6 april 2015 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er idd niks te zoeken. Verder is het een prima forum.
Pfffff, d'r zitten wijven tussen...quote:Op maandag 6 april 2015 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
HW is makkelijk? Makkelijker dan elke willekeurige man?
Ook weer zo, maar ik hou niet van vruchtenbierquote:
Ja. Als je het zo zegt... Misschien moet ik er blij om zijn als die lastig zijnquote:
En wijven die mannen zijnquote:
Zag gisteren nog 4 dragqueens, of bedoel je wat anders?quote:Op maandag 6 april 2015 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Als je het zo zegt... Misschien moet ik er blij om zijn als die lastig zijn
Spuitje?quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef aeque het volgende:
De trein, altijd een goede plek om je coke wat in alufolie zit even in een afsluitbaar plastic zakje te doen. Halve vloer zit onder. Nu gaat meneer maar even een jointje draaien. Ben benieuwd wat hij nog meer bij zich heeft.
Ja, dat. Of ik ben gewoon te lelijkquote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zag gisteren nog 4 dragqueens, of bedoel je wat anders?
Verwarrend ook allemaalquote:
Dan zijn het toch geen wijven meer? Ik ben in de war.quote:
Het zou me niet verbazen.quote:
Nah, vast niet. Zullen wel dragqueens zijn.quote:
Jawel maar gewoon net even andersquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan zijn het toch geen wijven meer? Ik ben in de war.
Dan ben ik blij dat ik geen succes hadquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, vast niet. Zullen wel dragqueens zijn.
Hoi yatsquote:
Jaquote:
Hou ons op de hoogtequote:
Nou leg eens uit dan? Hoe kan een wijf een vent zijn.quote:
Mensen kijken in het OV, ik kan me er goed mee vermaken.quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef aeque het volgende:
De trein, altijd een goede plek om je coke wat in alufolie zit even in een afsluitbaar plastic zakje te doen. Halve vloer zit onder. Nu gaat meneer maar even een jointje draaien. Ben benieuwd wat hij nog meer bij zich heeft.
Is ook hastikke leukquote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen kijken in het OV, ik kan me er goed mee vermaken.
Niet letterlijk, dat kan niet, maar wel qua doen/uiterlijk/gedrag natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou leg eens uit dan? Hoe kan een wijf een vent zijn.
Waar doe ik dat?quote:
Ow zo, ja die mag ik meestal welquote:Op maandag 6 april 2015 17:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet letterlijk, dat kan niet, maar wel qua doen/uiterlijk/gedrag natuurlijk
Goeie egoboost, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |