Mee eens.quote:
Zinquote:
Tip, niet naar de super gaan als je trek hebtquote:
Doe ik juist altijd, omdat ik anders te weinig in huis haalquote:Op maandag 6 april 2015 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tip, niet naar de super gaan als je trek hebtIk heb weer veel te veel meegenomen.
Na gelezen te hebben waar het over gaat is het gewoon kutquote:
Nee, dadelijk pasquote:
Daar gaan mijn collega's altijd koffie halenquote:
Ik heb het nog niet gezien maar het klinkt niet bijster spannend nee.quote:Op maandag 6 april 2015 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na gelezen te hebben waar het over gaat is het gewoon kut.
Oew lekker. Vanmiddag ook nog wezen lunchen in een ontzettende hipstertentquote:Op maandag 6 april 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe ik juist altijd, omdat ik anders te weinig in huis haal![]()
Maar ik ga zo uiteten
quote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oew lekker. Vanmiddag ook nog wezen lunchen in een ontzettende hipstertentstad was echt afgeladen vol
Ik heb het ook niet gezien, maar 'wat gebeurt er als een simpele bakker verliefd wordt op een internationale superster' klinkt niet echt als een hoogstandjequote:Op maandag 6 april 2015 17:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar het klinkt niet bijster spannend nee.
Productief zijn?quote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag verloren dag, wat zal ik de rest van de week eens niet gaan doen?.
Gemarineerde kipfilet staat opquote:
Hell no, dat is het laatste dat ik ga doen de aankomende tijdquote:
Nou, dan gebeurt er dus nietsquote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, maar 'wat gebeurt er als een simpele bakker verliefd wordt op een internationale superster' klinkt niet echt als een hoogstandje.
Ik wil het meteen kijken nu.quote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, maar 'wat gebeurt er als een simpele bakker verliefd wordt op een internationale superster' klinkt niet echt als een hoogstandje.
Lekkorquote:
Het had GoT kunnen zijn?quote:Op maandag 6 april 2015 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dan gebeurt er dus niets. Wat een boutplot
.
Oh, ik haal er bagels.quote:Op maandag 6 april 2015 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar gaan mijn collega's altijd koffie halen
Elke dinsdag op Net 5quote:Op maandag 6 april 2015 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan gebeurt er dus niets. Wat een boutplot
.
Kut, ik heb elke dinsdag last van mijn kutsmoesjequote:
Nou, dan ga je dat toch inderdaad niet doen?quote:Op maandag 6 april 2015 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, dat is het laatste dat ik ga doen de aankomende tijd.
Hooguit thuis, qua organiseren van mijn muziek ofzo.
Ik ben dol op kipfiletquote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkor![]()
Ik had geen zin om te koken, brood gehaald met wat kaasjes en zo.
Dat kan ook ja, gezien de naamquote:
Touchéquote:Op maandag 6 april 2015 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dan ga je dat toch inderdaad niet doen?Want dat zei je ook
Ik zag net een reclameposter in de Grazia, ik heb er geen aflevering van gezien.quote:
Wat een kutsmoes.quote:Op maandag 6 april 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut, ik heb elke dinsdag last van mijn kutsmoesje.
Echt niet, ik heb er echt al jaren last vanquote:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb er echt al jaren last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |