Luuk de Jong is echt precies dezelfde categoriequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is gewoon aantoonbaar gelul gebleken toen PSV Luuk de Jong en Guardado haalde. Overmars houdt graag dat ballonnetje in de lucht ja, maar je speelde verdoemde CL en was 4x kampioen, maar spelers kiezen dan zogezegd wél voor PSV maar niet voor Ajax? Kijk, de Eto'o's van deze wereld gaat niet lukken nee, maar er zit ook nog wel een categorie tussen dat en de Zimlings van deze wereld.
Oh ja, laten we hier vooral de mooi weer show van makenquote:
iedereen weet dat het niet om aan te zien was, maar om dan vervolgens om elk dingetje te gaan janken heeft ook geen zinquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, laten we hier vooral de mooi weer show van makenAls je met dit soort shit als afgelopen seizoen genoegen neemt moet je misschien gewoon Heracles of Cambuur gaan supporten.
Specificeer 'elk dingetje'? Volgens mij gaat het hier gewoon over het technische beleid, en dat is gezien de resultaten maar vooral het vertoonde spel niet bijzonder geslaagd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
iedereen weet dat het niet om aan te zien was, maar om dan vervolgens om elk dingetje te gaan janken heeft ook geen zin
Zeker. En daar ben ik dan ook erg blij meequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie hadden mazzel dat de media bij 2 goede potjes op m geilde
ach, is uiteindelijk in een bodemloze put terecht gekomen toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zeker. En daar ben ik dan ook erg blij mee
Lekker Frank adoreren met zijn zaadvoetbalquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan er geen 2e Ajax-topic in ONZ gestart worden ofzo, voor dit soort mensen.
Als het nou aan Frank lag maar ik heb dat idee nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker Frank adoreren met zijn zaadvoetbal
Nee, die gozer snapt er niks van joh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het nou aan Frank lag maar ik heb dat idee niet
Vanaf dag 1 was hij gedoemd te mislukken. Niet zozeer op talent (want dat er potentie in zit en voor veel clubs een aanwinst zou zijn ben ik wel van overtuigd) maar vooral vanwege de druk. Als je voor 4m komt dan moet je iets waarmaken. Tel daarbij een aantal bizarre situaties waar hij tegenaan liep bij op en dan was het eigenlijk al heel snel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij haalde wel de jeugdselecties van NL elftal maar dat het een absurd bedrag is voor een speler die nauwelijks wat heeft laten zien ben ik het mee eens, ook als hij bij Ajax geslaagd was trouwens.
Ik wil het niet bodemloos noemen, maar het is zeker gebruikt om een deel van ons verlies af te dekken. Voor zover wij natuurlijk verlies hebben, het is voornamelijk interen op het vermogen van ome Frans.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach, is uiteindelijk in een bodemloze put terecht gekomen toch?
Ik kijk graag naar utrecht maar wat een clusterfuck is het daar geworden zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach, is uiteindelijk in een bodemloze put terecht gekomen toch?
Hoezo zuur? Gewoon realistischquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:43 schreef Heeinz het volgende:
JR hou eens op met je zure geneuzel, word er depressief van man
Ajax Netwerk is daar prima geschikt voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan er geen 2e Ajax-topic in ONZ gestart worden ofzo, voor dit soort mensen.
Het ligt wel aan Frank dat het positiespel knudde is en dat er geen druk meer wordt gezet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het nou aan Frank lag maar ik heb dat idee niet
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Frank dat het positiespel knudde is en dat er geen druk meer wordt gezet.
Ja, hij wil het gewoon koste wat kost zo spelen, maar bijna niemand is er goed genoeg voor, passes op 3 meter mislukkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Frank dat het positiespel knudde is en dat er geen druk meer wordt gezet.
dat ligt aan de spelersquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bazoer, sinkgraven, el ghazi, kishna, milik, dat zijn toch geen matige aankopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Specificeer 'elk dingetje'? Volgens mij gaat het hier gewoon over het technische beleid, en dat is gezien de resultaten maar vooral het vertoonde spel niet bijzonder geslaagd.
We hebben uitstekende middenvelders en zelfs daar loopt het niet. Aanvallers renderen nauwelijks.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:21 schreef Tyron het volgende:
ik denk dat dit seizoen de ogen van het technische hart heeft geopend
Oke.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben uitstekende middenvelders en zelfs daar loopt het niet. Aanvallers renderen nauwelijks.
De coach is daar gewoon verantwoordelijk voor
Is vrijwel allemaal jeugd. Zo'n beetje alles wat al in de ED (of andere hoogste competitie) heeft gespeeld en wordt gehaald is gewoon om te janken, met uitzondering van Sinkgraven en Milik, waar die eerste natuurlijk wel niveautje Studio Sport scouting is, maar beter dan niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
bazoer, sinkgraven, el ghazi, kishna, milik, dat zijn toch geen matige aankopen
natuurlijk hadden van den hoorn duarte en zimling niet gehoeven en hadden we meer (goede) ervaring erbij moeten hebben, maar ik denk dat dit seizoen de ogen van het technische hart heeft geopend, nou weet ik niet of gudelj dan het antwoord is maar dat zie ik dan wel weer, vind het geen matige speler
Hij wil zoals het Barcelona van Guardiola spelen heeft hij gezegd. Ja dat kunnen onze spelers niet. Het huidige Barca speelt niet eens zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hij wil het gewoon koste wat kost zo spelen, maar bijna niemand is er goed genoeg voor, passes op 3 meter mislukken.
Het idee is goed, maar niet als je pure middelmaat hebt lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |