VM is niet goed bezet, het is zonde dat Klaassen daar moet spelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om nou 6 miljoen uit te geven aan iemand die oké is op een positie die al goed bezet is
Bazoer moet op termijn daar spelen. Nigel de Jong zou voor een jaartje fantastisch zijn maar ja dat doet hij nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
VM is niet goed bezet, het is zonde dat Klaassen daar moet spelen
Denk dat je met een paar aankopen niet opeens met twee vingers in de neus 87 punten had gehaald.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was je wel met 2 vingers in de neus een 5de keer kampioen geworden en zou je dus weer CL gelden cashen.
Het probleem van Veltman is inderdaad, dat de rest van de verdediging er niets van bakt. Veltman heeft een betrouwbare, ervaren verdediger naast zich nodig. Geen moisanders of viergevers. Veltman komt er uiteindelijk wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman is wel de laatste die je moet doorselecteren. In mijn ogen de enige verdediger die nog voldoet.
Eerst de rest maar doorselecteren
Als VM is Gudelj geen optie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
VM is niet goed bezet, het is zonde dat Klaassen daar moet spelen
Al tien jaar hoor ik de meest uiteenlopende namen van oude spelers die wel hun carriere willen afsluiten bij Ajax. Ik heb alleen Babel volgens mij een keer gespot, en we hebben er een trainer aan overgehouden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bazoer moet op termijn daar spelen. Nigel de Jong zou voor een jaartje fantastisch zijn maar ja dat doet hij niet
dan had je hem niet hoeven halen dus al is hij wel beter dan Serero denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als VM is Gudelj geen optie.
Alleen als half imo
Ik denk dat hij ook gehaald is om zijn persoonlijkheid. Boilesen als aanvoerder zegt pijnlijk veel over wat voor persoonlijkheden er bij Ajax rondlopen. Klaassen is het op het veld wel, maar in de kleedkamer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan had je hem niet hoeven halen dus al is hij wel beter dan Serero denk ik
Die gaat 'm aankomend seizoen ook gewoon krijgen. Met dat seizoenskaart debacle is het de enig juiste publicitair strategie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook gehaald is om zijn persoonlijkheid. Boilesen als aanvoerder zegt pijnlijk veel over wat voor persoonlijkheden er bij Ajax rondlopen. Klaassen is het op het veld wel, maar in de kleedkamer?
Als je niet presteert op het veld kan je in de kleedkamer ook weinig uitrichten, dus ik denk dat Klaassen wel serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook gehaald is om zijn persoonlijkheid. Boilesen als aanvoerder zegt pijnlijk veel over wat voor persoonlijkheden er bij Ajax rondlopen. Klaassen is het op het veld wel, maar in de kleedkamer?
Vast wel hoor, maar er zijn te weinig van dat soort spelers bij Ajaxquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je niet presteert op het veld kan je in de kleedkamer ook weinig uitrichten, dus ik denk dat Klaassen wel serieus genomen wordt.
Dan had je ook wat supporters kunnen halen met persoonlijkheidquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat heeft in eerste instantie met kwaliteit te maken, alleen als je eigen spel van een constant hoog niveau is kan je je met anderen bezig houdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vast wel hoor, maar er zijn te weinig van dat soort spelers bij Ajax
Mja, een Ooijer scheen die rol ook te vervullen en die was als voetballer redelijk matig. Uiteraard spelen prestaties een belangrijke rol, maar persoonlijkheid zeker ook. En voetballen kan Gudelj ook fantastisch, als ik analytisch Nederland moet gelovenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft in eerste instantie met kwaliteit te maken, alleen als je eigen spel van een constant hoog niveau is kan je je met anderen bezig houden
http://www.vi.nl/nieuws/e(...)&utm_campaign=nieuwsquote:Bij AZ is met verbazing gereageerd op het bericht dat Nemanja Gudelj in verregaande onderhandeling zou zijn over een vijfjarig contract bij Ajax. Dat laat directeur voetbalzaken Earnest Stewart weten aan Voetbal International.
'Het is heel simpel. Ajax heeft zich niet bij ons gemeld', aldus Stewart over de middenvelder, die in Alkmaar nog een contract tot medio 2017 heeft. 'Ik lees dat hij voor vijf jaar heeft getekend, maar volgens mij heeft hij nog een doorlopend contract voor twee jaar.'
'In het laatste gesprek dat ik met hem heb gehad kreeg ik de indruk dat hij het liefst zijn volgende stap in het buitenland wil zetten', vervolgt Stewart. 'Dat is altijd zijn insteek geweest. Dus ik kijk hiervan op.'
Volgens de directeur is Ajax niet de enige club met belangstelling. 'Er zijn meer clubs geďnteresseerd in Gudelj.' Van een transfer is dus nog geen sprake. 'Ajax zal toch eerst langs ons moeten.'
quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang Frank aan het roer staat wel ja
OK maar die had ook een sloot ervaring, zelfde geld voor Poulsen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja, een Ooijer scheen die rol ook te vervullen en die was als voetballer redelijk matig. Uiteraard spelen prestaties een belangrijke rol, maar persoonlijkheid zeker ook. En voetballen kan Gudelj ook fantastisch, als ik analytisch Nederland moet geloven
Lijkt me dat topspelers uit andere competities gewoon niet naar Ajax willen. Die kunnen in een andere competitie veel meer geld verdienen, en als je toch van competitie verandert is Ajax net zo'n gok. De eredivisie is gewoon de meest logische competitie om spelers voor je eerste elftal te scouten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Gudelj plsDe scouting is echt om te janken. De enige spelers die we halen die wél wat kunnen toevoegen (Sinkgod, en wellicht dus Gudelj) zijn van niveautje zondagavond Studio Sport scouting, en als we zelf iets scouten is het niveau'tje Duarte, vd Hoorn, Zimling
![]()
Dat TH moet gewoon op de schop, leuk al die oud-voetballers, blabla Bayern dit dat, maar bv. een Marcie Netto is gewoon geen goede TD voor een club als Ajax. Vd Sar als algemeen directeur durven ze ook nog niet aan.
Plus dacht dat we na Siggy en 4gever wel even klaar waren met AZ-spelertjes halen.
Je hebt over een heel seizoen toch wel meer dan 3 middenvelders nodigquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er dan naast komt te staan. Kan weleens ten koste gaan van Bazoer, want ik neem aan dat Sinkgraven, Klaassen en een aankoop als Gudelj altijd spelen.
Dit zijn 4 spelers die allemaal in de basis horen. En dan heb je ook Serano en Andersen nog. Beetje veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt over een heel seizoen toch wel meer dan 3 middenvelders nodig
Die had dan ook bij psv moeten blijvenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er dan naast komt te staan. Kan weleens ten koste gaan van Bazoer, want ik neem aan dat Sinkgraven, Klaassen en een aankoop als Gudelj altijd spelen.
Alleen Klaassen is onomstredenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit zijn 4 spelers die allemaal in de basis horen. En dan heb je ook Serano en Andersen nog. Beetje veel.
Dit is gewoon aantoonbaar gelul gebleken toen PSV Luuk de Jong en Guardado haalde. Overmars houdt graag dat ballonnetje in de lucht ja, maar je speelde verdoemde CL en was 4x kampioen, maar spelers kiezen dan zogezegd wél voor PSV maar niet voor Ajax? Kijk, de Eto'o's van deze wereld gaat niet lukken nee, maar er zit ook nog wel een categorie tussen dat en de Zimlings van deze wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat topspelers uit andere competities gewoon niet naar Ajax willen. Die kunnen in een andere competitie veel meer geld verdienen, en als je toch van competitie verandert is Ajax net zo'n gok. De eredivisie is gewoon de meest logische competitie om spelers voor je eerste elftal te scouten.
Hoorn en Duarte zijn precies dezelfde categorie.
Andere categorie is Zimling, Sana, Poulsen, Milik etc. Gokjes, met wisselend (te weinig) succes.
Dat wij Mike voor 4 miljoen verkocht hebben blijft voor mij de klapper van de 21e eeuwquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike van der Hoorn, Lerin Duarte en Kolbeinn Sigthorsson mogen voor een redelijke (![]()
) prijs vertrekken.
Niki Zimling wordt zoals verwacht gewoon teruggesodemieterd naar FSV fucking Mainz 05.
Volgend seizoen is de doelstelling gewoon weer kampioen worden en door die Europa League worstelen. Dan heb je gewoon overal een goede dubbele bezetting nodig, anders doe je niet mee. Die gaan allemaal regelmatig spelen, behalve de drie of vier die geblesseerd raken vroeg in het seizoen voor langere tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit zijn 4 spelers die allemaal in de basis horen. En dan heb je ook Serano en Andersen nog. Beetje veel.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jullie hadden mazzel dat de media bij 2 goede potjes op m geildequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat wij Mike voor 4 miljoen verkocht hebben blijft voor mij de klapper van de 21e eeuwMatige verdediger die amper een seizoen op niveau speelde voor dat geld verkopen, complimenten voor onze sales mensen
Hij haalde wel de jeugdselecties van NL elftal maar dat het een absurd bedrag is voor een speler die nauwelijks wat heeft laten zien ben ik het mee eens, ook als hij bij Ajax geslaagd was trouwens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat wij Mike voor 4 miljoen verkocht hebben blijft voor mij de klapper van de 21e eeuwMatige verdediger die amper een seizoen op niveau speelde voor dat geld verkopen, complimenten voor onze sales mensen
Maar uit die vijver kan voorlopig niet structureel worden gevist. Guardado is een incident. Met het beleid van Ajax nu ontwijk je de incidenten ook, maar goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is gewoon aantoonbaar gelul gebleken toen PSV Luuk de Jong en Guardado haalde. Overmars houdt graag dat ballonnetje in de lucht ja, maar je speelde verdoemde CL en was 4x kampioen, maar spelers kiezen dan zogezegd wél voor PSV maar niet voor Ajax? Kijk, de Eto'o's van deze wereld gaat niet lukken nee, maar er zit ook nog wel een categorie tussen dat en de Zimlings van deze wereld.
Snap ik, maar het wordt nu dus met een matige smoes vaak op voorhand uitgesloten, of men zet te hoog in en verwacht een Eto'o, of dat een Huntelaar al terugkomt ofzo...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar uit die vijver kan voorlopig niet structureel worden gevist. Guardado is een incident. Met het beleid van Ajax nu ontwijk je de incidenten ook, maar goed.
PSV heeft dat gewoon goed gedaan met De Jong, als heeft die ook maanden nodig gehad om weer een beetje niveau te halen, blijft toch een dure gok die goed uitpakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het wordt nu dus met een matige smoes vaak op voorhand uitgesloten, of men zet te hoog in en verwacht een Eto'o, of dat een Huntelaar al terugkomt ofzo...
Ben ik wel een beetje met je eens, al is de ene speler de andere niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer zo'n kansloze AZ-aankoop ... gewoon elk jaar middelmaat blijven ophalen daar
dit hele topic is telkens meer aids aan het wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:43 schreef Heeinz het volgende:
JR hou eens op met je zure geneuzel, word er depressief van man
Deze heeft ook nog 2 jaar contract, plus doen ze het weer lekker slim door eerst met de speler een langdurig contract overeen te komen en dán pas langs AZ te gaan. Dus wat zal hij nu moeten kosten? Miljoentje of 7,5 - 8?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer zo'n kansloze AZ-aankoop ... gewoon elk jaar middelmaat blijven ophalen daar
Blijkbaar 6 miljoen, gelimiteerd bedrag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze heeft ook nog 2 jaar contract, plus doen ze het weer lekker slim door eerst met de speler een langdurig contract overeen te komen en dán pas langs AZ te gaan. Dus wat zal hij nu moeten kosten? Miljoentje of 7,5 - 8?
Las het ook net ja, das nog wel redelijk dan en ook logisch dat ze eerst met speler lullen, AZ heeft dus niet zoveel te willen als Ajax gewoon die 6 miljoen overmaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijkbaar 6 miljoen, gelimiteerd bedrag.
gelimiteerde transfersom van 6 miljoenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze heeft ook nog 2 jaar contract, plus doen ze het weer lekker slim door eerst met de speler een langdurig contract overeen te komen en dán pas langs AZ te gaan. Dus wat zal hij nu moeten kosten? Miljoentje of 7,5 - 8?
Niet zo piepen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelimiteerde transfersom van 6 miljoen
dom persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |