quote:Op maandag 6 april 2015 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heywerd je gelokt door mijn vunzige praatjes
dat vadsig lichaam van haar past niet op 1 fotoquote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nooit je snapchats meer ontvangen.
Valse nicht ben je ook hequote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vadsig lichaam van haar past niet op 1 foto
Niemand ontvangt mijn snapchats, ik heb de app verwijdert en opnieuw en gedownload maar het helpt nietquote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nooit je snapchats meer ontvangen.
Moet jij nodig zeggen, bultrugwalvisquote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vadsig lichaam van haar past niet op 1 foto
een walvis heeft een penis van gemiddeld 2,75 meter, bedankt voor dit complimentquote:Op maandag 6 april 2015 15:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, bultrugwalvis
ik ga vanaf dit moment een hele week geen beledigende opmerkingen tegen jou makenquote:Op maandag 6 april 2015 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tegen mij doe je ook zo en ik heb altijd je back
Serieus????quote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga vanaf dit moment een hele week geen beledigende opmerkingen tegen jou maken
ywquote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een walvis heeft een penis van gemiddeld 2,75 meter, bedankt voor dit compliment
ik ben veel dingen maar ik ben geen leugenaarquote:Op maandag 6 april 2015 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van
Okquote:Op maandag 6 april 2015 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben veel dingen maar ik ben geen leugenaar
gadverdamme gekquote:
dat bepaal ik zelf welquote:
Beter hou je je grote bek dicht.quote:
mijn bek is de hele tijd al dicht, waarom zou ik praten tegen mijn laptop als niemand er is? beetje raar.quote:
bijdehand kkventjequote:Op maandag 6 april 2015 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn bek is de hele tijd al dicht, waarom zou ik praten tegen mijn laptop als niemand er is? beetje raar.
post gerapporteerd, niet voor de kk maar voor het ''ventje''. IK BEN EEN MANN DEADPREZ GODVERDOMMEquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post gerapporteerd, niet voor de kk maar voor het ''ventje''. IK BEN EEN MANN DEADPREZ GODVERDOMME
wel leuk dat ze dit soort perverse fantasieën delen met elkaar als partners.quote:Op maandag 6 april 2015 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WATwat is er mis met deze wereld joh gek
Kon daarvoor nog op Casting komen voor een rol in een aflevering vorig jaarquote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef TheWeeknd het volgende:
wie kijken er achter gesloten deuren nu?
ik vond het niet zo goedquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seizoen 1 van The Wire afgekeken, goede serie
quote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
realiseer me net dat ik heel die OP las en niet een keer dacht ''bah, wat vies'' of ''wat een rare shit''.
internet heeft gekke dingen met me gedaan
is precies waar ik gestopt benquote:Op maandag 6 april 2015 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas na 7e aflevering werd het spannend
is wel godverdomme 7 uur kijken. The Shield begon bijvoorbeeld al geweldig, en hield dat alle seizoenen vol.quote:
Je hebt toch tijd zatquote:Op maandag 6 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is wel godverdomme 7 uur kijken. The Shield begon bijvoorbeeld al geweldig, en hield dat alle seizoenen vol.
hahaha hoe danquote:Op maandag 6 april 2015 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kon daarvoor nog op Casting komen voor een rol in een aflevering vorig jaar
SEX / bad vol spermaquote:
Ja was wel voor geldquote:Op maandag 6 april 2015 16:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hahaha hoe dan
als je er geld voor kon krijgen, had ik t gedaan
Gotverquote:Op maandag 6 april 2015 16:25 schreef deadprez het volgende:
helpt je vriendin hermann dan ook even of moet ie het zelf eruit halen?
WDquote:
waarom geef je dit advies niet in dat topic?quote:Op maandag 6 april 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Over die gozer met dat bad vol sperma... waarom niet gewoon behangerslijm, zelfde consistentie, klontjes alles... maar niet de geur...
Gratis tip door dr. Luv
Ik post niet op dat forumquote:Op maandag 6 april 2015 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom geef je dit advies niet in dat topic?
je vrouw leest soms mee?quote:Op maandag 6 april 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik post niet op dat forum
Met dit account
dat is raar, jij bent een hele normale manquote:Op maandag 6 april 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ze weet dat ik volkomen geschift ben
Gek hequote:Op maandag 6 april 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is raar, jij bent een hele normale man
quote:Op maandag 6 april 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vind het wel prettig, zo een Der_Mann die aardig tegen me doet
Ik voel me geliefd.... wat een fijn gevoel
totaal niet gewoonquote:Op maandag 6 april 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe lang heb je op je tong gebeten om hem niet keihard in te koppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |