gadverdamme gekquote:
dat bepaal ik zelf welquote:
Beter hou je je grote bek dicht.quote:
mijn bek is de hele tijd al dicht, waarom zou ik praten tegen mijn laptop als niemand er is? beetje raar.quote:
bijdehand kkventjequote:Op maandag 6 april 2015 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn bek is de hele tijd al dicht, waarom zou ik praten tegen mijn laptop als niemand er is? beetje raar.
post gerapporteerd, niet voor de kk maar voor het ''ventje''. IK BEN EEN MANN DEADPREZ GODVERDOMMEquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post gerapporteerd, niet voor de kk maar voor het ''ventje''. IK BEN EEN MANN DEADPREZ GODVERDOMME
wel leuk dat ze dit soort perverse fantasieėn delen met elkaar als partners.quote:Op maandag 6 april 2015 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WATwat is er mis met deze wereld joh gek
Kon daarvoor nog op Casting komen voor een rol in een aflevering vorig jaarquote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef TheWeeknd het volgende:
wie kijken er achter gesloten deuren nu?
ik vond het niet zo goedquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seizoen 1 van The Wire afgekeken, goede serie
quote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
realiseer me net dat ik heel die OP las en niet een keer dacht ''bah, wat vies'' of ''wat een rare shit''.
internet heeft gekke dingen met me gedaan
is precies waar ik gestopt benquote:Op maandag 6 april 2015 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas na 7e aflevering werd het spannend
is wel godverdomme 7 uur kijken. The Shield begon bijvoorbeeld al geweldig, en hield dat alle seizoenen vol.quote:
Je hebt toch tijd zatquote:Op maandag 6 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is wel godverdomme 7 uur kijken. The Shield begon bijvoorbeeld al geweldig, en hield dat alle seizoenen vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |