quote:Op maandag 6 april 2015 15:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)d579876d3ddf54e79108
quote:
Geen wonder dat je vmbo doetquote:Op maandag 6 april 2015 15:28 schreef TheWeeknd het volgende:
fuck my life
IK MOEST MAAR 1 VRAAG EN DAN HAD IK GEWONNEN
je zei alleen hey oid niet je foknaamquote:Op maandag 6 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
ik heb je zelfs een berichtje gestuurd
jawel, maar dat berichtje is nooit bij je aangekomenquote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je zei alleen hey oid niet je foknaam
oh lolquote:Op maandag 6 april 2015 15:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jawel, maar dat berichtje is nooit bij je aangekomen
Ik wil een rematchquote:
ik meende dat jij die super goede high end verantwoordelijke dit dat zus zo baan had?quote:Op maandag 6 april 2015 15:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Morgen weer gewoon tentamens hoor. Wel andere koek dan dat simplistische quizzen.
Sop kerrie djawa?quote:Op maandag 6 april 2015 14:46 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben het nieuwe recept van Kokkie Slomo aan het maken.
Daar staat mij ook wat van bij...quote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik meende dat jij die super goede high end verantwoordelijke dit dat zus zo baan had?
Weet niet wat jij verstaat onder "goede high end verantwoordelijk dit dat zus zo baan", maar je kunt gewoon een studie volgen naast werk, ja. :squote:Op maandag 6 april 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik meende dat jij die super goede high end verantwoordelijke dit dat zus zo baan had?
Geografiequote:Op maandag 6 april 2015 15:40 schreef TheWeeknd het volgende:
wat is jullie beste categorie?
ik haat sport/amusement zo erg
okeequote:Op maandag 6 april 2015 15:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vragen zitten niet mee. Ik hoor net dat ik naar Griekenland ga, dus neem even pauze.
Gorgelen met zout water.quote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef TheWeeknd het volgende:
mn keel..ik kan bijna niet slikkenthee helpt niet eens
Ja ik zou ook stoppen nu het nog kanquote:Op maandag 6 april 2015 15:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vragen zitten niet mee. Ik hoor net dat ik naar Griekenland ga, dus neem even pauze.
yessquote:Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wetenschap heb ik als tweede, maar ik ga stoppen heb nog maar 5%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |