quote:Op maandag 6 april 2015 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heywerd je gelokt door mijn vunzige praatjes
dat vadsig lichaam van haar past niet op 1 fotoquote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nooit je snapchats meer ontvangen.
Valse nicht ben je ook hequote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vadsig lichaam van haar past niet op 1 foto
Niemand ontvangt mijn snapchats, ik heb de app verwijdert en opnieuw en gedownload maar het helpt nietquote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nooit je snapchats meer ontvangen.
Moet jij nodig zeggen, bultrugwalvisquote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vadsig lichaam van haar past niet op 1 foto
een walvis heeft een penis van gemiddeld 2,75 meter, bedankt voor dit complimentquote:Op maandag 6 april 2015 15:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, bultrugwalvis
ik ga vanaf dit moment een hele week geen beledigende opmerkingen tegen jou makenquote:Op maandag 6 april 2015 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tegen mij doe je ook zo en ik heb altijd je back
Serieus????quote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga vanaf dit moment een hele week geen beledigende opmerkingen tegen jou maken
ywquote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een walvis heeft een penis van gemiddeld 2,75 meter, bedankt voor dit compliment
ik ben veel dingen maar ik ben geen leugenaarquote:Op maandag 6 april 2015 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van
Okquote:Op maandag 6 april 2015 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben veel dingen maar ik ben geen leugenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |