Dat is het ook. Volgens officiele volkstellingen waren er voor de oorlog 1,3 miljoen Turkse Armeniers en na de oorlog 1 miljoen Turkse Armeniers. Er zijn dus maximaal 300.000 Armeniers omgekomen, waarvan de meesten door honger en winteromstandigheden. Een gelijk percentage van Turken en Koerden zijn omgekomen. Dus zonder bewijzen roepen dat er 1,5 miljoen Armeniers zijn omgekomen is een smerige racistische leugen.quote:
Volgens mij is de TS geen Turk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nemen de Turken inderdaad een voorbeeld aangoed gevonden.
Bewijzen zijn nou precies wat jouw argumenten missen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is het ook. Volgens officiele volkstellingen waren er voor de oorlog 1,3 miljoen Turkse Armeniers en na de oorlog 1 miljoen Turkse Armeniers. Er zijn dus maximaal 300.000 Armeniers omgekomen, waarvan de meesten door honger en winteromstandigheden. Een gelijk percentage van Turken en Koerden zijn omgekomen. Dus zonder bewijzen roepen dat er 1,5 miljoen Armeniers zijn omgekomen is een smerige racistische leugen.
Nee maar jij bent degene die de uitspraken van goebbels uitdraagt, samen met je volksgenoten!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Volgens mij is de TS geen Turk.
Als antwoord op TSquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar jij bent degene die de uitspraken van goebbels uitdraagt, samen met je volksgenoten!
Daarom is Duitsland nr.1 , mede mogelijk gemaakt door de miljoenen Turken die daar wonen.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef chroestjov het volgende:
Het wordt tijd om Turkije op te heffen en te verdelen tussen Cyprus, Griekenland, Armenië, Koerdistan en Syrië.
Jij roept anders ook heel wat af zonder bewijzen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is het ook. Volgens officiele volkstellingen waren er voor de oorlog 1,3 miljoen Turkse Armeniers en na de oorlog 1 miljoen Turkse Armeniers. Er zijn dus maximaal 300.000 Armeniers omgekomen, waarvan de meesten door honger en winteromstandigheden. Een gelijk percentage van Turken en Koerden zijn omgekomen. Dus zonder bewijzen roepen dat er 1,5 miljoen Armeniers zijn omgekomen is een smerige racistische leugen.
Prachtig. NWS in een notendop deze comment.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
het grootste deel terug naar Perzië.
Al die nationalistische Turken hier op fok
Zo nationalistisch dat ze in een ander land wonen_!
Dat is een geuzennaamquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Daar heb je die smerige Turkenhater weer.
Helaas beschik ik niet over de benodigde skills om een nazi te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In ieder geval is het fijn om te weten dat je een nazi bent.
Mwah, de Armeniërs hoeven wat mij nou niet direct als 'goed' te worden afgeschilderd, sommige dingen zijn natuurlijk wat minder zwart/witquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef DonJames het volgende:
Verhelderend topic wel. Eerst boeide het met niet zo, het is 100 jaar geleden in een land hier ver vandaan. Maar na al dat getrol van die Turkse propagandabots hier ben ik wel overtuigd:
Turkijke=fout
Armenië=goed
Genocide=feit.
Dank, dat scheelt me weer een bult onderzoek!
Jij denkt ook, de kracht zit m dus in de herhaling?quote:
Dus wanneer Hitler zegt dat 1+1=2 , dan moeten we dat niet geloven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:23 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet of het nou zo verstandig is om in deze context Goebbels te gaan citeren.
Als de verjaagde, vermoorde Turken en andere moslims op de Balkan, de Circassiers uit de Kaukasus en de Azeri's uit Karabag en alle andere volkeren die niet zo lang geleden op dezelfde manier hun haard hebben moeten verlaten een zelfde excuses krijgen zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar zolang er met twee maten gemeten wordt en een paar hoge pieten zich laten leiden door hun eigen belangen en zo bepalen welk volk een excuses verdient en welke niet, dan gaat het nog lang duren voordat er verandering komt in deze zaak.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:19 schreef JeMoeder het volgende:
De genocide is een feit, of je het nu genocide noemt of niet. Georganiseerde volkerenmoord. Klasse gedaan Turkije, maak gewoon eens excuses! En nu verzoenen en verder gaan met leven aub.
Raar dat je Hitler nodig zou hebben om je argumenten kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Dus wanneer Hitler zegt dat 1+1=2 , dan moeten we dat niet geloven.
Het is niet wie het zegt, maar wat er gezegd wordt.
De Balkan is natuurlijk een hellegat van moord en doodslag omdat je toevallig afstamt van persoon A en niet van persoon B. Alleen hebben de Armenen niet meer dan een miljoen mensen systematisch en georganiseerd afgeslacht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als de verjaagde, vermoorde Turken en andere moslims op de Balkan, de Circassiers uit de Kaukasus en de Azeri's uit Karabag en alle andere volkeren die niet zo lang geleden op dezelfde manier hun haard hebben moeten verlaten een zelfde excuses krijgen zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar zolang er met twee maten gemeteb wordt en een paar hoge pieten zich laten leiden door hun eigen belangen en zo bepalen welk volk een excuses verdient en welke niet, dan gaat het nog lang gebeuren voordat er verandering komt in deze zaak.
Ik denk dat het vooral nog heel lang gaat duren doordat alle partijen "jamaar hullie zijn begonnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als de verjaagde, vermoorde Turken en andere moslims op de Balkan, de Circassiers uit de Kaukasus en de Azeri's uit Karabag en alle andere volkeren die niet zo lang geleden op dezelfde manier hun haard hebben moeten verlaten een zelfde excuses krijgen zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar zolang er met twee maten gemeten wordt en een paar hoge pieten zich laten leiden door hun eigen belangen en zo bepalen welk volk een excuses verdient en welke niet, dan gaat het nog lang duren voordat er verandering komt in deze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |