abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151443643
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dat is het ook. Volgens officiele volkstellingen waren er voor de oorlog 1,3 miljoen Turkse Armeniers en na de oorlog 1 miljoen Turkse Armeniers. Er zijn dus maximaal 300.000 Armeniers omgekomen, waarvan de meesten door honger en winteromstandigheden. Een gelijk percentage van Turken en Koerden zijn omgekomen. Dus zonder bewijzen roepen dat er 1,5 miljoen Armeniers zijn omgekomen is een smerige racistische leugen.
Jij roept anders ook heel wat af zonder bewijzen.

Maar even los van de aantallen, we hebben het over iets dat 100 jaar geleden plaats had en je hoeft je niet aangevallen te voelen aangezien jij toen helemaal niet leefde.

Mensen moeten niet zo in het verleden blijven zitten, dat schiet niet op denk ik zo.
pi_151443674
Mensen(TS) moeten niet zo in het verleden blijven zitten, dat schiet niet op denk ik zo.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_151443678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Als antwoord op TS
In ieder geval is het fijn om te weten dat je een nazi bent.
pi_151443698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:28 schreef Drinky het volgende:

[..]

het grootste deel terug naar Perzië.

Al die nationalistische Turken hier op fok :')

Zo nationalistisch dat ze in een ander land wonen :')_!
Prachtig. NWS in een notendop deze comment.

Aanmoedigen van oorlog en haat en tegelijkertijd janken over Turks nationalisme. Ja jullie weten de Turken wel echt een spiegel voor te houden. :')
pi_151443743
Verhelderend topic wel. Eerst boeide het met niet zo, het is 100 jaar geleden in een land hier ver vandaan. Maar na al dat getrol van die Turkse propagandabots hier ben ik wel overtuigd:
Turkijke=fout
Armenië=goed
Genocide=feit.

Dank, dat scheelt me weer een bult onderzoek! ^O^
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:17:09 #256
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151443778
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Daar heb je die smerige Turkenhater weer.
Dat is een geuzennaam _O_

Kritiek hebben op gehersenspoelde Turken die genocides verdedigen, Erdowolf en het handelen van de staat Turkije staat niet gelijk aan Turkenhaat.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:18:10 #257
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151443793
Wist je dat (zelfs) Kemal Ataturk de slachting(en) erkende :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2015 @ 11:19:52 #258
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151443833
De genocide is een feit, of je het nu genocide noemt of niet. Georganiseerde volkerenmoord. Klasse gedaan Turkije, maak gewoon eens excuses! En nu verzoenen en verder gaan met leven aub.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151443842
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In ieder geval is het fijn om te weten dat je een nazi bent.
Helaas beschik ik niet over de benodigde skills om een nazi te zijn.
Ik ben geen robot.
pi_151443871
Ik ben geen robot.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 11:23:08 #261
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_151443901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef DonJames het volgende:
Verhelderend topic wel. Eerst boeide het met niet zo, het is 100 jaar geleden in een land hier ver vandaan. Maar na al dat getrol van die Turkse propagandabots hier ben ik wel overtuigd:
Turkijke=fout
Armenië=goed
Genocide=feit.

Dank, dat scheelt me weer een bult onderzoek! ^O^
Mwah, de Armeniërs hoeven wat mij nou niet direct als 'goed' te worden afgeschilderd, sommige dingen zijn natuurlijk wat minder zwart/wit :) . Het rommelde in die tijd al wat in oost Turkije, want de Armeniërs hadden niet zo'n zin Ottomaanse overheersing, dus een aanslag hier en daar zal heus wel hebben plaatsgevonden.
In WO1 echter, wilde de Turk Enver Pasha in de Kaukasus wat land dat Turkije in een eerdere Oorlog met Rusland was kwijtgeraakt terugveroveren. Die veldtocht mislukte echter aan alle kanten en wie kregen daar de schuld van? Je raad het al, de Armeniërs. En dat was ook meteen de opmaat naar een boel voor de Armeniërs erg nare gebeurtenissen.

Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Sarikamish
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_151443910
Ik ben geen robot.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:23:48 #263
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151443916
quote:
Jij denkt ook, de kracht zit m dus in de herhaling? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_151443923
Ik weet niet of het nou zo verstandig is om in deze context Goebbels te gaan citeren.
pi_151443993
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:23 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet of het nou zo verstandig is om in deze context Goebbels te gaan citeren.
Dus wanneer Hitler zegt dat 1+1=2 , dan moeten we dat niet geloven.
Het is niet wie het zegt, maar wat er gezegd wordt.
Ik ben geen robot.
pi_151444003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:19 schreef JeMoeder het volgende:
De genocide is een feit, of je het nu genocide noemt of niet. Georganiseerde volkerenmoord. Klasse gedaan Turkije, maak gewoon eens excuses! En nu verzoenen en verder gaan met leven aub.
Als de verjaagde, vermoorde Turken en andere moslims op de Balkan, de Circassiers uit de Kaukasus en de Azeri's uit Karabag en alle andere volkeren die niet zo lang geleden op dezelfde manier hun haard hebben moeten verlaten een zelfde excuses krijgen zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar zolang er met twee maten gemeten wordt en een paar hoge pieten zich laten leiden door hun eigen belangen en zo bepalen welk volk een excuses verdient en welke niet, dan gaat het nog lang duren voordat er verandering komt in deze zaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 07-04-2015 11:32:51 ]
pi_151444013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Dus wanneer Hitler zegt dat 1+1=2 , dan moeten we dat niet geloven.
Het is niet wie het zegt, maar wat er gezegd wordt.
Raar dat je Hitler nodig zou hebben om je argumenten kracht bij te zetten.

Zegt weer genoeg.
pi_151444138
Ok even ontopic.
Volgens mij is het een

Ik ben geen robot.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2015 @ 11:35:33 #269
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151444198
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als de verjaagde, vermoorde Turken en andere moslims op de Balkan, de Circassiers uit de Kaukasus en de Azeri's uit Karabag en alle andere volkeren die niet zo lang geleden op dezelfde manier hun haard hebben moeten verlaten een zelfde excuses krijgen zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar zolang er met twee maten gemeteb wordt en een paar hoge pieten zich laten leiden door hun eigen belangen en zo bepalen welk volk een excuses verdient en welke niet, dan gaat het nog lang gebeuren voordat er verandering komt in deze zaak.
De Balkan is natuurlijk een hellegat van moord en doodslag omdat je toevallig afstamt van persoon A en niet van persoon B. Alleen hebben de Armenen niet meer dan een miljoen mensen systematisch en georganiseerd afgeslacht.

Daarbij zijn de Azeri's (pseudoturken) even schuldig aan verplaatsingen en deportaties tijdens bijvoorbeeld het Nagorno Karabakh conflict. Sterker nog, de eerste georganiseerde moordpartij daar was de Pogrom in Baku, door de Azeri's die hele families lynchten op straat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151444199
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als de verjaagde, vermoorde Turken en andere moslims op de Balkan, de Circassiers uit de Kaukasus en de Azeri's uit Karabag en alle andere volkeren die niet zo lang geleden op dezelfde manier hun haard hebben moeten verlaten een zelfde excuses krijgen zou dit best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar zolang er met twee maten gemeten wordt en een paar hoge pieten zich laten leiden door hun eigen belangen en zo bepalen welk volk een excuses verdient en welke niet, dan gaat het nog lang duren voordat er verandering komt in deze zaak.
Ik denk dat het vooral nog heel lang gaat duren doordat alle partijen "jamaar hullie zijn begonnen :'( " als argument aandragen..
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:37:57 #271
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151444248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

De Balkan is natuurlijk een hellegat van moord en doodslag omdat je toevallig afstamt van persoon A en niet van persoon B. Alleen hebben de Armenen niet meer dan een miljoen mensen systematisch en georganiseerd afgeslacht.
En die situatie is veroorzaakt door de Turken :')
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2015 @ 11:41:55 #272
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151444329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik zeg niet dat de gehele regionale fucked up situatie is veroorzaakt door de Turken, ik zeg alleen dat de Turken iets heel ergs gedaan hebben. De genocide/moordpartij of hoe je het ook wilt noemen is door de Turken bedacht, georchestreerd en uitgevoerd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151444332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mensen(TS) moeten niet zo in het verleden blijven zitten, dat schiet niet op denk ik zo.
Dat zeg ik.
pi_151444341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het verjagen van de moslims op de Balkan gebeurde al direct nadat de eerste stenen van het Ottomaanse Rijk begonnen om te vallen, ver voor de officiele volksverhuizing plaatsvond. En ook daarna is het niet opgehouden. Zie de situatie van de Albanezen in Griekenland in 1940.
pi_151444357
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Wist je dat (zelfs) Kemal Ataturk de slachting(en) erkende :)
Ja en de Opperturk was daar niet zo over te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')