Ja dus? Ik heb verdomme een uur lang met mn vpn lopen kutten en ik wil genieten van mijn trollwerk.quote:
Nee, hij is een verlicht en vooruitstrevend leider.quote:
Moet je wel een zielig leven hebben als je dat doet.quote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb verdomme een uur lang met mn vpn lopen kutten en ik wil genieten van mijn trollwerk.
In Turkije kies je de opperbaas nog altijd via een stembus, in Nederland moet je om opperbaas te zijn als eerste uit de juiste vagina komen. Dictatuur!!111!!einznogwatzz1!!quote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem het wat je het ook wel noemen, Erdolf is en blijft de baas.
Ik bedoel ik heb verdomme al mijn 500 vrienden via facebook opgedragen om te stemmen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef reza1 het volgende:
[..]
Moet je wel een zielig leven hebben als je dat doet.
Oh ok, discussie gesloten dan.quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Glazenmaker het volgende:
/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Hier leggen ze uit waarom de genocide niet gebeurd is en dat de oorlog daar kwam door Armenen die dorpen uitmoorden. Veel nuttiger dan zo'n stomme poll.
Got Rickrolled.quote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Glazenmaker het volgende:
/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Hier leggen ze uit waarom de genocide niet gebeurd is en dat de oorlog daar kwam door Armenen die dorpen uitmoorden. Veel nuttiger dan zo'n stomme poll.
Oh?quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Turkije kies je de opperbaas nog altijd via een stembus, in Nederland moet je om opperbaas te zijn als eerste uit de juiste vagina komen. Dictatuur!!111!!einznogwatzz1!!
Als je zou kijken dan komen ze met bewijs. Iets wat tussen wikipedia experts van een conflict dat totaal niet onderwezen wordt in Europa onmogelijk is.quote:
Ach boeien. Er zijn vast vaker een paar honderdduizend mensen vermoord zonder dat ik ervan weet.quote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Syd het volgende:
Wel erg eigenlijk dat er mensen zijn die er niet eens van gehoord hebben. Heeft niks met boeien te maken maar een stukje algemene kennis.
Oké man.quote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je zou kijken dan komen ze met bewijs. Iets wat tussen wikipedia experts van een conflict dat totaal niet onderwezen wordt in Europa onmogelijk is.
Tussen de 1 en 1,5 miljoen hebben we het toch over.quote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach boeien. Er zijn vast vaker een paar honderdduizend mensen vermoord zonder dat ik ervan weet.
Het Koningshuis is de enige constante factor in Nederland, het koningshuis kan en is nog steeds machtiger dan heel veel democratisch verkozen andere figuren, zo-doende is het niet democratisch erg ethisch of verantwoord.quote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh?
Je denkt toch niet dat het Koningshuis daadwerkelijk enige macht bezit?
Mwuah ik vind Najib Amhali wel tof, maar niet tof genoeg om naar zijn poep te kijken als hij net naar de wc is gegaan, dus hangt maar net af over welk onderwerp het gaat, maar over het algemeen wel ja.quote:Maar jij vindt Erdogan wel een toffe peer?
oh nee nu vind ik het ineens veel erger.quote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef agter het volgende:
[..]
Tussen de 1 en 1,5 miljoen hebben we het toch over.
Mensen met weinig algemene kennis hebben doorgaans moeite met begrijpend lezen blijkt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach boeien. Er zijn vast vaker een paar honderdduizend mensen vermoord zonder dat ik ervan weet.
vertel dan wat je bedoelde oh slimmerik?quote:Op maandag 6 april 2015 17:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Mensen met weinig algemene kennis hebben doorgaans moeite met begrijpend lezen blijkt wel.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
vertel dan wat je bedoelde oh slimmerik?
Ik heb niet op de link geklikt. Ben dus niet gerickrolled.quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laat je niet kisten. Twitch is een beetje sacherijnig omdat hij gerickrolled is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |