Je oude moeder?quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, vandaag alles rustig hier, ik ben gisteren langs mijn oude moeder geweest en vandaag hoef ik dus helemaal niks. En hey, knokkels, bij jou ook alles flex?
quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je oude moeder?Je hebt haar ingeruild voor een nieuwe?
Wacht maar tot je een dagje ouder wordt, mijn god, dan voel je je knoken pas echt na inspanningen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog extreem gaar van gisteren.. Kan nu weer normaal lopenGisteren leek ik wel een ouwe vent
Nee, ze is gewoon oud, 83 jr.quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je oude moeder?Je hebt haar ingeruild voor een nieuwe?
whehehehehehquote:
Ik voelde me gisteren al versletenquote:Op maandag 6 april 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een dagje ouder wordt, mijn god, dan voel je je knoken pas echt na inspanningen.
Nog 14 jr. en dan weet je hoe ik me nu voel.quote:
* knokkels geeft Mo een wandelstokquote:Op maandag 6 april 2015 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog 14 jr. en dan weet je hoe ik me nu voel.
Dank je, maar ik moest gisteren dus fietsen, en hier zijn heuvels/bergen, maar goed die loop ik meestal op met de fiets aan de hand, doe ik dat niet dan kom ik totaal buiten adem boven aan.quote:
Hey Spezz.quote:Op maandag 6 april 2015 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een rollator jonguh!
Alsof ik een rollator in mijn magische knapzak hebquote:Op maandag 6 april 2015 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een rollator jonguh!
Oh geef je zo'n soort stokquote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof ik een rollator in mijn magische knapzak heb
Ha Spezz![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon oud, 83 jr.
Ze heeft wel een pc die heb ik gisteren wat opgeruimd dus.
Lekker rustig nu. Zit ook uit te rusten, geen idee waarvan, maar god wat haat ik 'feestdagen'.quote:
Ik doe daarom ook niet aan feestdagenquote:Op maandag 6 april 2015 13:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker rustig nu. Zit ook uit te rusten, geen idee waarvan, maar god wat haat ik 'feestdagen'.
Is heel maf, mijn moeder van 83 jr. heeft een pc en mijn broertje van 47 jr. niet en nooit gehad, dat is de grootste digibeet die ik ooit gezien heb, en hij denkt dat het slim is er geen te hebben, want hij laat zich niet dwingen om er eentje aan te schaffen. Ik zeg altijd nee, jij niet, jij slaat gewoon een eeuw aan techniek over.quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]Jouw moeder is dus net zo oud als de mijne, en die werkt ook met een PC en iPad enzo!
Ze kan Skypen, Candy Crush en Wordfeud spelen, mailen, googlen en weet ik wat nog meer!
Ik word af en toe opgebeld door mijn moeder omdat ze weer een camera ergens gevonden heeft met allemaal aparte dingen.. Noorderlicht in Noorwegen, gezien vanaf een wetenschapperskamp, dat soort dingen..quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]Jouw moeder is dus net zo oud als de mijne, en die werkt ook met een PC en iPad enzo!
Ze kan Skypen, Candy Crush en Wordfeud spelen, mailen, googlen en weet ik wat nog meer!
Dat lijkt mijn tante wel.quote:Op maandag 6 april 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is heel maf, mijn moeder van 83 jr. heeft een pc en mijn broertje van 47 jr. niet en nooit gehad, dat is de grootste digibeet die ik ooit gezien heb, en hij denkt dat het slim is er geen te hebben, want hij laat zich niet dwingen om er eentje aan te schaffen. Ik zeg altijd nee, jij niet, jij slaat gewoon een eeuw aan techniek over.
Als de gedachte politie de macht grijpt is jou broertje de enige die nog privacy heeft.quote:Op maandag 6 april 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is heel maf, mijn moeder van 83 jr. heeft een pc en mijn broertje van 47 jr. niet en nooit gehad, dat is de grootste digibeet die ik ooit gezien heb, en hij denkt dat het slim is er geen te hebben, want hij laat zich niet dwingen om er eentje aan te schaffen. Ik zeg altijd nee, jij niet, jij slaat gewoon een eeuw aan techniek over.
Ach, als je tegenwoordig ziet hoe men verslaafd is aan het internet en zo'n kut smartphone… geef ik hem groot gelijk….quote:Op maandag 6 april 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of gezellig met elkaar wordfeuden als ze uit eten gaanquote:Op maandag 6 april 2015 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als je tegenwoordig ziet hoe men verslaafd is aan het internet en zo'n kut smartphone… geef ik hem groot gelijk….
Zit je op het terras… zie je een familie van 5, vader, moeder, 3 kinderen van 12 tot 16, allemaal op die kut telefoon aan het turen…. Geen woord wordt er gesproken…
Of twee vrienden (neem ik aan) die dan met z'n tweeën een terrasje doen, gaan ze een foto maken van hun bord vreten en op Facebook zetten en vervolgens verder met hun mobieltje…
PRAAT GODVERDOMME MET ELKAAR!!! Denk ik dan….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |