Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb er geen last van.quote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef knokkels het volgende:
Ik vind die openingsbug niet lief.
Goeden TT
Hoi 44rdbei.quote:
Ik heb er de hele tijd last van gehad.. En daarna had ik het er met Surge over, toen stopte het wel even.. En nu is het weer terug.quote:
Hard, en intens?quote:
Ha, 44rdbeiquote:
Nee.... ik kwam deze tegen, en was gewoon benieuwd of het was, wat ik dacht.quote:Op maandag 6 april 2015 11:57 schreef knokkels het volgende:
Euh... heeft Vout je overmeesterd, Melting?
quote:Op maandag 6 april 2015 12:00 schreef ToT het volgende:
Sow de tering, ff maandlenzen aan het uitproberen voor de vakantie. (Lijkt me met snorkelen enzo wel ff wat fijner!)
Ik zie geen ene fuck door deze dingen!
Dat lijkt me dan toch minder fijn ..quote:Op maandag 6 april 2015 12:00 schreef ToT het volgende:
Sow de tering, ff maandlenzen aan het uitproberen voor de vakantie. (Lijkt me met snorkelen enzo wel ff wat fijner!)
Ik zie geen ene fuck door deze dingen!
Oops, gefixtquote:
Tot later, Madquote:
quote:
Ha Bubbels, Ha Dieselquote:
Ik zoek er nog even eentje... Die was ook serieus gaafquote:
Ja, die grote motor reed zomaar over mijn utp kabel heen.quote:
Belt aandrijving FTW!quote:
En die tankquote:Op maandag 6 april 2015 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Belt aandrijving FTW!
Bloedlink, zwaar bagger, zeker in de regen, maar het ziet er echt vet badass uit!
Ik heb met een man in een trike gepraat. Daar zat een VW motor in, en het was een rijdende bank ongeveer. Een vriend van hem weer had een v8 in zijn trike. Die niet gezien jammer genoeg.quote:
Mits comfortabele bankquote:Op maandag 6 april 2015 12:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb met een man in een trike gepraat. Daar zat een VW motor in, en het was een rijdende bank ongeveer. Een vriend van hem weer had een v8 in zijn trike. Die niet gezien jammer genoeg.
Rijdende bank vanwege het comfortabel zitten dus. Ding ging nog snel ook
mwoah cheapass zou ik niet willen zeggenquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 12:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah cheapass zou ik niet willen zeggen![]()
![]()
huge, dat wel
Dat rijdt toch voor geen meterquote:
Kijk, 4 wielen, da's meer mijn dingquote:Op maandag 6 april 2015 12:45 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
En dezeWel een andere kleur.. Wat een beest!
Ace of spades?quote:Op maandag 6 april 2015 12:47 schreef knokkels het volgende:
Ik kan nog wel wat verzoekjes gebruiken, trouwens. Iets motor/harley related.
Ga ik even schnell koffie zetten
quote:
maglev misschien?quote:Op maandag 6 april 2015 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
d'r zitten daar ook nog geen wieltjes onder he
Hoe vond je mijn rebus?quote:
Peter Pan speed rock?quote:Op maandag 6 april 2015 13:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alleen ik was iets te langzaam.. Moest voor het nummer komenquote:
Niet gehoord.quote:
Owwwquote:Op maandag 6 april 2015 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet gehoord.
Ik ben een kabeltje van mijn compactcamera aan het zoeken, en kan die niet vinden.![]()
Nu kan de ik de accu niet opladen.
Nog steeds motor gerelateerd?quote:
Nee, valt wel mee.quote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Owww![]()
Dat is weer net zo'n afwijkende natuurlijk.
En die rebus ^^^^
Moet ook niet té moeilijk zijn op de paaszondagquote:Op maandag 6 april 2015 13:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.
[ afbeelding ]
En de rebus...... ik denk dat ik hem wel geraden zou hebben.
Ja, Born To Be Wild kwam er dus net aanquote:Op maandag 6 april 2015 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds motor gerelateerd?
Born to be wild heb je nog niet gehad he?
En Magic carpet ride wordt er vaak ook wel mee geassocieerd.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:29 schreef knokkels het volgende:
Na deze pot heb ik geen koffie meer.
En ook geen shag overigens.
Straks maar wat aan gaan doen
Ja, dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaatischquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 13:34 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt voor de muziek, maar ik moet naar mijn ouwelui toe.
whehehe fijne dag Meltingquote:Op maandag 6 april 2015 13:34 schreef Melting het volgende:
Middag mensen, grappig, ik ben inmiddels zelf de 'ouwe lui', scheelt nogal want ik ben al bij mezelf.quote:Op maandag 6 april 2015 13:34 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag mensen, grappig, ik ben inmiddels zelf de 'ouwe lui', scheelt nogal want ik ben al bij mezelf.
Ha, die paquote:Op maandag 6 april 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag mensen, grappig, ik ben inmiddels zelf de 'ouwe lui', scheelt nogal want ik ben al bij mezelf.
Ik ben nog extreem gaar van gisteren.. Kan nu weer normaal lopenquote:Op maandag 6 april 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen idee of mijn zoon vandaag komt, verwacht het eigenlijk wel, hij had gisteren zijn laatste optreden van een reeks, hij stond in Arnhem. Ik weet niet of ie inmiddels alweer thuis is, boeit ook niet ik zie wel, we spreken nooit iets af hij kan 24/7 hier binnenvallen.
Ja, vandaag alles rustig hier, ik ben gisteren langs mijn oude moeder geweest en vandaag hoef ik dus helemaal niks. En hey, knokkels, bij jou ook alles flex?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog extreem gaar van gisteren.. Kan nu weer normaal lopenGisteren leek ik wel een ouwe vent
Jazeker, leuke dag gehad gisterenn in Opmeerquote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, vandaag alles rustig hier, ik ben gisteren langs mijn oude moeder geweest en vandaag hoef ik dus helemaal niks. En hey, knokkels, bij jou ook alles flex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |