Goed zo. Know your place.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dat wil ik ook :$ Dat gebeurt ook. Ben Straw's bitch.

Yup. Geklooi met tabletquote:

Schijnbaar heeft hij een oogje op je.quote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks?
[..]
Gut gut. Waarom in vredesnaam?

quote:Op maandag 6 april 2015 10:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo irritant. Ik denk dat ze meer last hebben van mij als ik seks heb (grommen, brullen en zo).

Zijn paarse, eenogige bangmaker?quote:

Eigenlijk wel. Anders heb je een oogje op een fantasiebeeld.quote:Op maandag 6 april 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat nodig om een oogje te hebben op iemand?

Tsja echt rationeel is het niet, maar komt vast wel vaker voorquote:Op maandag 6 april 2015 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Anders heb je een oogje op een fantasiebeeld.

Lijkt mij wel ja. Alleen uitgaan van het feit dat ze vrouwelijk is lijkt mij niet echt genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

Mja meen me weer te herinneren dat Faxie ooit eens een foto van haar heeft gezien.quote:Op maandag 6 april 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

Ze heeft hier ooit wel eens een foto gepost.quote:Op maandag 6 april 2015 10:56 schreef artelligence het volgende:
Mja meen me weer te herinneren dat Faxie ooit eens een foto van haar heeft gezien.

Ik mis ook alles.quote:Op maandag 6 april 2015 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft hier ooit wel eens een foto gepost.

Beetje bewolkt, 7 graden, 11-12 knopen nno windquote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef FrauMilena het volgende:
Wat moet ik hiermeeGa eens het weer gespreken of zo.

quote:Op maandag 6 april 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik keek ernaar uit. Wilde je genezen van je seksualiteit.
[ afbeelding ]

goede grap
 goede grap

Ik vraag mij af hoe jij eruit ziet als je met dit weer in een wit T-shirt buiten gaat staan.quote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef FrauMilena het volgende:

Dit is het ontgroeningsritueel. Duurt 4 maandenquote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef FrauMilena het volgende:

Faxie heeft 'm vast opgeslagen en is ongetwijfeld best bereid om e.e.a. te ruilen voor een foto van je boobs.quote:

Ik heb niks opgeslagenquote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie heeft 'm vast opgeslagen en is ongetwijfeld best bereid om e.e.a. te ruilen voor een foto van je boobs.

@Straw: Doe maar, ben ook benieuwd naar FrauMilena.quote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie heeft 'm vast opgeslagen en is ongetwijfeld best bereid om e.e.a. te ruilen voor een foto van je boobs.

Nixxx.rar in het kwadraat?quote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]

quote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
@Straw: Doe maar, ben ook benieuwd naar FrauMilena.

Ze hebben wel wat overeenkomsten.quote:
 Als de lijn zich voortzet komt het dus wel goed met Fax.
 Als de lijn zich voortzet komt het dus wel goed met Fax.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |