ik wachtquote:Op zondag 5 april 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad dan jou. Goh, wat dom zeg.
doei theweekndquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef TheWeeknd het volgende:
whut 2%¿ had net nog 100%
dat is dan weer een doei
Ik heb dat een maand of 5 volgehouden.quote:Op zondag 5 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben er niet zo blij mee hoor maar moet toch iets
geen iphone hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef TheWeeknd het volgende:
en nu ineens 3%
lijkt bijna alsof ik een iphone heb joh
Meelopen in de apple-cultquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef TheWeeknd het volgende:
en nu ineens 3%
lijkt bijna alsof ik een iphone heb joh
Je bent aan het winnen tochquote:Op zondag 5 april 2015 23:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja, maar speel nu trivia crack met hzaw
Ze zullen ongetwijfeld wel goede producten hebben, maar op een of andere manier moet ik er niks van hebben.quote:
ja dat kan, ik heb dat met Samsungquote:Op maandag 6 april 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld wel goede producten hebben, maar op een of andere manier moet ik er niks van hebben.
Daar ben ik nu ook een beetje klaar meequote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dat kan, ik heb dat met Samsung
quote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
lekker 800 euro betalen voor een telefoon
nee we spelen trivia crackquote:Op maandag 6 april 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
bestaat er een haxball-app? dan kan ik ook eens meedoen
er zijn wel meer merken te koop, kweenie hoorquote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dat kan, ik heb dat met Samsung
meen je niet?quote:Op maandag 6 april 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
er zijn wel meer merken te koop, kweenie hoor
en samsung is gwn best chillquote:Op maandag 6 april 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
er zijn wel meer merken te koop, kweenie hoor
Voordat ze aan de smartphones gingen was het ook chill.quote:
ik heb een s4 mini, ben wel tevreden.quote:Op maandag 6 april 2015 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voordat ze aan de smartphones gingen was het ook chill.
Met de S2 en de S4 heb ik alleen maar struggles gehad.
Met de S2 kon ik op een gegeven moment niet mee bellen, de andere kant van de lijn kon me niet horen.quote:Op maandag 6 april 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb een s4 mini, ben wel tevreden.
Hm gelukkig nog geen last van gehad.quote:Op maandag 6 april 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met de S2 kon ik op een gegeven moment niet mee bellen, de andere kant van de lijn kon me niet horen.
Mijn S4 crasht altijd als het niet op de lader zit
nee 350quote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
lekker 800 euro betalen voor een telefoon
neem een nokiaatje man, doe ik ook. eentje met whapp zodat je alsnog chicks kunt hosselenquote:Op maandag 6 april 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
Ik mag wel binnenkort een nieuwe telefoon uitkiezen, moet even nadenken welke
whatsapp en een leuke camera zijn wel een vereiste, verder hoeft het allemaal niet met poespas.quote:Op maandag 6 april 2015 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
neem een nokiaatje man, doe ik ook. eentje met whapp zodat je alsnog chicks kunt hosselen
ja die telefoons met al die poespas zijn irritantquote:Op maandag 6 april 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
whatsapp en een leuke camera zijn wel een vereiste, verder hoeft het allemaal niet met poespas.
Sony Xperia Z3 Compact heeft een goede cameraquote:Op maandag 6 april 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
whatsapp en een leuke camera zijn wel een vereiste, verder hoeft het allemaal niet met poespas.
Ik zal het overwegen in mijn keuze.quote:Op maandag 6 april 2015 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sony Xperia Z3 Compact heeft een goede camera
Sonyquote:Op maandag 6 april 2015 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sony Xperia Z3 Compact heeft een goede camera
Tyfus geschiedenis, steeds wanneer ik crown kon pakken kwam categorie geschiedenis. Ik haat dit spel. Heb slechte review achter gelaten.quote:
Ik kreeg een vraag over big time rushquote:Op maandag 6 april 2015 00:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tyfus geschiedenis, steeds wanneer ik crown kon pakken kwam categorie geschiedenis. Ik haat dit spel. Heb slechte review achter gelaten.
Ben trots.quote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
gewonnen van djedje met trivia crack
Hahaha, maar die wist je vast wel.quote:Op maandag 6 april 2015 00:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kreeg een vraag over big time rush
Nee die wist ik nietquote:Op maandag 6 april 2015 00:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha, maar die wist je vast wel.
Zitten echt easy vragen tussen en dan komt er een die je echt maar net moet weten.
Alhoewel dat met elke vraag wel is..
Had ook echt zo'n dom iets. Moest van "#" de benaming weten. Klikte ik op fleshsnack, omdat mn telefoon uit mn handen glee....quote:Op maandag 6 april 2015 00:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee die wist ik niet![]()
Meestal gok ik gewoon goed
haha, lulligquote:Op maandag 6 april 2015 00:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had ook echt zo'n dom iets. Moest van "#" de benaming weten. Klikte ik op fleshsnack, omdat mn telefoon uit mn handen glee....
Slaaplekkerquote:Op maandag 6 april 2015 00:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ga maar slapen, speel morgen verder tegen je
truste
nice je hebt smaakquote:
zo voor je neus wegquote:Op maandag 6 april 2015 01:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Chevy sleept ze binnen hoor. Geile beer.
ik ga net naar bed 't is laat mien jongquote:Op maandag 6 april 2015 01:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom net binnen, niet gelijk zo doen.
Kelder?quote:Op maandag 6 april 2015 01:29 schreef DjeDje het volgende:
Zijn keldertje is al gereed voor de volgende slachtoffer.
WHAJDHHAAHAHAHISHHA XD XDZD QQQQAQquote:Op maandag 6 april 2015 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe djedje verslagen
100% bij wetenschap en geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |