geen iphone hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef TheWeeknd het volgende:
en nu ineens 3%
lijkt bijna alsof ik een iphone heb joh
Meelopen in de apple-cultquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef TheWeeknd het volgende:
en nu ineens 3%
lijkt bijna alsof ik een iphone heb joh
Je bent aan het winnen tochquote:Op zondag 5 april 2015 23:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja, maar speel nu trivia crack met hzaw
Ze zullen ongetwijfeld wel goede producten hebben, maar op een of andere manier moet ik er niks van hebben.quote:
ja dat kan, ik heb dat met Samsungquote:Op maandag 6 april 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld wel goede producten hebben, maar op een of andere manier moet ik er niks van hebben.
Daar ben ik nu ook een beetje klaar meequote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dat kan, ik heb dat met Samsung
quote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
lekker 800 euro betalen voor een telefoon
nee we spelen trivia crackquote:Op maandag 6 april 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
bestaat er een haxball-app? dan kan ik ook eens meedoen
er zijn wel meer merken te koop, kweenie hoorquote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dat kan, ik heb dat met Samsung
meen je niet?quote:Op maandag 6 april 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
er zijn wel meer merken te koop, kweenie hoor
en samsung is gwn best chillquote:Op maandag 6 april 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
er zijn wel meer merken te koop, kweenie hoor
Voordat ze aan de smartphones gingen was het ook chill.quote:
ik heb een s4 mini, ben wel tevreden.quote:Op maandag 6 april 2015 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voordat ze aan de smartphones gingen was het ook chill.
Met de S2 en de S4 heb ik alleen maar struggles gehad.
Met de S2 kon ik op een gegeven moment niet mee bellen, de andere kant van de lijn kon me niet horen.quote:Op maandag 6 april 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb een s4 mini, ben wel tevreden.
Hm gelukkig nog geen last van gehad.quote:Op maandag 6 april 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met de S2 kon ik op een gegeven moment niet mee bellen, de andere kant van de lijn kon me niet horen.
Mijn S4 crasht altijd als het niet op de lader zit
nee 350quote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
lekker 800 euro betalen voor een telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |