Van jonge jochies met oudere vrouwen?quote:
Ik had patat saté, een broodje kroket en een frikandelquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat heb je gehaald? of heb je het al opgesmikkeld?
Nou..?quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
[..]
Behoorlijk zeg, klinkt als mijn ervaring in januari/februari
Doet me denken aan het begin van die tweede AVP filmquote:
Was een grapje buurtjequote:
fokkers hebben niet veel bijzonders op eerste paasdagquote:
gelukkig valt er hoop te fotoshoppenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig staat er in dat soort filmpjes nooit bij hoe oud ze zijn dus denk ik daar dan niet over na
Ohquote:
Nogmaals een bevestiging dat ik geen fokker benquote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fokkers hebben niet veel bijzonders op eerste paasdag
klinkt primaquote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had patat saté, een broodje kroket en een frikandel
quote:
Moest gelijk denken aan een docu die ik ooit zag over een meisje in de USA die eigenlijk 16(voor zover ik mij kan herinneren) was en bizar populair, maar nog lang niet de leeftijd had dat het uberhaupt mocht.quote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig staat er in dat soort filmpjes nooit bij hoe oud ze zijn dus denk ik daar dan niet over na
Die zingen we wel eens op werk. Omdat het kanquote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga hard, ik ga lekker
En we doen et allemaal...
Fuck, I'm doomed.quote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals een bevestiging dat ik geen fokker ben
Ook in bewegende beelden?quote:
Helaas blijf ik je dat schuldigquote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk al in spanning wachten op een geniaal verhaal..
Op Fok! paaseieren zoeken en verder?quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fokkers hebben niet veel bijzonders op eerste paasdag
Patat saté? Pindasaus bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had patat saté, een broodje kroket en een frikandel
Wat had je voor bijzonders vandaag?quote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die zingen we wel eens op werk. Omdat het kan
Dus ooit kan ik wel een spannend verhaal verwachten?quote:
Nu doe je het weer.quote:
ze zijn kunstig heur.... en je kan ook leuk dingen in stukjes knippen en dan vervolgens bij elkaar stoppen... jottum...quote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook in bewegende beelden?
[..]
Helaas blijf ik je dat schuldig
Als ik wat spannends te melden heb ben jij de eerste Buurquote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus ooit kan ik wel een spannend verhaal verwachten?
Zij stoppen ook wel wat bij elkaar. En in elkaar.quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ze zijn kunstig heur.... en je kan ook leuk dingen in stukjes knippen en dan vervolgens bij elkaar stoppen... jottum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |