quote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie waren net getuigen van een afwijzing.
Is pas de 9de in 2015 hoor. Ik kan het handelen.
Dat zegt niemand.quote:
Sorryquote:Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zitten best lieve mensen hier
jammer van de sukkels
Ik val zoals gewoonlijk weer buiten beide categorieėn...quote:Op zondag 5 april 2015 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Men weet idd zelf wel waar ze toe behoren
Jaquote:
Yvie net, dat zie je toch?quote:
Gisteren nog toch? Niet zo klagen jij!quote:
Je weet dat je nu voor tinder moet betalen na meer dan 5 likes?quote:Op zondag 5 april 2015 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat ik voor tijdsverdrijf tinder weer wil installeren, en dat de sms code het niet. Nou dan niet he.
Ik kom wel weer troostvoer brengenquote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie waren net getuigen van een afwijzing.
Is pas de 9de in 2015 hoor. Ik kan het handelen.
Dat dusquote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je niet genoeg rust kreeg?
Jawel, het is niet nooit gelukt he? Ik heb handen en een snelle exquote:
8? Welke allemaal?quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga hier geen antwoord op geven, want dat gaat hoe dan ook tegen mij gebruikt worden
quote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga hier geen antwoord op geven, want dat gaat hoe dan ook tegen mij gebruikt worden
Rustig jijquote:
Goed punt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik meld het even voor het geval iemand twijfelde.
Beroep je op je zwijgrecht!quote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef rival het volgende:
[..]
Verstandig. Jammer, maar verstandig. Niet achter je gezochtquote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef rival het volgende:
[..]
40 begreep ik, maar daar ga ik nu toch niet mee te maken krijgen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat je nu voor tinder moet betalen na meer dan 5 likes?
oeh wat zal het betekenen, hier ookquote:
Ik had het aangevraagd voor Bambi eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oeh wat zal het betekenen, hier ook
Jullie krijgen een meisje. Ik een jongen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oeh wat zal het betekenen, hier ook
Ook ik leerquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verstandig. Jammer, maar verstandig. Niet achter je gezocht
Is Yv in verwachting van VA? How cute!quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie krijgen een meisje. Ik een jongen.
Nooit te oud om te leren toch?quote:
Jouw gebleekte anus?quote:Op zondag 5 april 2015 20:33 schreef artelligence het volgende:
Wat is nog meer mooi roze?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |