Ja, dat is wel gek in dit gevalquote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt het niet snappen hè, jullie waren al de hele tijd ontopic en daar zei ik iets van, is toch niet zo gek?
Ik denk dat je de pest in hebt op Kingstown en daarom op de hele SC en dat je je daarom niets gezegd wilt laten zijn, vooral ook omdat ik geen partij kies in jouw onmin met hem.
Maar dat is zomaar een aanname
Welke Carice is dat?quote:
Ik post al een tijdje amper meer in de SC. Sindsdien zijn er wat users boos op me.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef DKUp het volgende:
Je bent niet vaak meer in de SC, maar dat kon ik wel begrijpen
quote:Op maandag 6 april 2015 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post al een tijdje amper meer in de SC. Sindsdien zijn er wat users boos op me.
Ze zullen me wel missen denk ik. Of ze zijn stiekem op me verliefd. Wat ik heel goed kan begrijpen.
Ik heb geen idee waar jij vandaan haalt dat ik achter Kingstown aanloop of waarom ik zou willen dat jij dat doet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is wel gek in dit geval![]()
![]()
En ik heb zéker de pest in en aan Kingstown dat klopt helemaal, de rest van je verhaal snap
ik niet en dat je helemaal vóór KT bent dat wist ik al.
Dat niemand er iets van zei dat Bluezz zo werd behandeld viel me ook zwaar tegen![]()
en als ik niet achter de grote leider aan wil lopen dan kan je me niet dwingen.
mens ik zat gezellig te slow chattenquote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij vandaan haalt dat ik achter Kingstown aanloop.
Jij neemt mij kwalijk dat ik het niet voor Bluez opnam, ik heb genoeg aan mezelf, dus ik ga het niet nog eens voor anderen opnemen, dat doe ik ook niet in de ruzie tussen jou en Kingstown. Iedereen houdt zijn eigen broek maar op en ik denk ook niet dat Bluezz daar op te wachten zit.
[b]Wat ik wel heel jammer vind is dat je jouw frustratie over hoe het allemaal in 40+ verloopt op mij af reageer, dat valt me echt van je tegen.[/b]
Boos, dat denk ik nietquote:Op maandag 6 april 2015 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post al een tijdje amper meer in de SC. Sindsdien zijn er wat users boos op me.
Ze zullen me wel missen denk ik. Of ze zijn stiekem op me verliefd. Wat ik heel goed kan begrijpen.
ja inderdaad, hier is geen hond meer dat was ook de bedoeling van KT toch?quote:
Ik dank de grote Wattatou elke dag dat ik deze gezegende leeftijd heb mogen behalen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vergeten we meestal ... Das nml wel heel lang terug
Dus omdat jij denkt dat Kingstown wilt dat hier geen hond meer komt ga je maar in het zeiktopic sc-en.quote:Op maandag 6 april 2015 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja inderdaad, hier is geen hond meer dat was ook de bedoeling van KT toch?![]()
Of lees je toch niet álles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |