Leuk, want hij heeft zijn quotemelding uitgeschakeldquote:Op zondag 5 april 2015 14:38 schreef Fylax het volgende:
Nee ik quote gewoon remlof in allerlei topics zodat hij meldingwn krijgt
Oh echtquote:Op zondag 5 april 2015 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk, want hij heeft zijn quotemelding uitgeschakeld
Haarzelfquote:Op zondag 5 april 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR ZEG NOU WIE VINDT JIJ DAN EEN GEILE KONT HEBBEN
even denkenquote:Op zondag 5 april 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR ZEG NOU WIE VINDT JIJ DAN EEN GEILE KONT HEBBEN
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef remlof het volgende:
Van mij hoeft het niet, vind de mobiele website prima werken.
En quote-alerts heb ik al heel lang geleden uitgezet.
leuk man...quote:Op zondag 5 april 2015 14:38 schreef Fylax het volgende:
Nee ik quote gewoon remlof in allerlei topics zodat hij meldingwn krijgt
quote:Op zondag 5 april 2015 14:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
even denken
want alle actrices in series hebben meestal dezelfde lichamen
vind aan beide niksquote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is niets atletisch aan haar lichaam. Ze is gewoon slank
dit is atletisch
\\[ afbeelding ]
redelijk atletischquote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is niets atletisch aan haar lichaam. Ze is gewoon slank
dit is atletisch
\\[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2015 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een kleine kont in ogen van TheWeeknd;
[ afbeelding ]
perfectquote:Op zondag 5 april 2015 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, doe 's niet. Ik zit te eten.quote:Op zondag 5 april 2015 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ze wel wat boxier uit ja, maar in die gifs nietquote:Op zondag 5 april 2015 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
redelijk atletisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft vast getraind voor die rolquote:Op zondag 5 april 2015 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar zit ze wel wat boxier uit ja, maar in die gifs niet
doe niet zo tripquote:Op zondag 5 april 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je daar lekker gepenetreerd afgelopen nacht?
Uhh okequote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zegt de white skinny ass boy van 40kg
quote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA NIET HATEN OP CAITY LOTZ D'R KONT
nee ik haat nietquote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA NIET HATEN OP CAITY LOTZ D'R KONT
Iedereen heeft billen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee ik haat niet
ze heeft gewoon geen billen
dat jij het alleen kont vindt als het op een beestige negerin zit betekent niet dat ze geen kont heeftquote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee ik haat niet
ze heeft gewoon geen billen
soooowwquote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij het alleen kont vindt als het op een beestige negerin zit betekent niet dat ze geen kont heeft
dat beweer ik nou toch ook weer nietquote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij het alleen kont vindt als het op een beestige negerin zit betekent niet dat ze geen kont heeft
mwahquote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Fylax het volgende:
Ariana heeft ook een cute ass, Der_Mann is het met mij eens.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat beweer ik nou toch ook weer niettf is je probleem
Haten op de ass van Arianaquote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mwah
rihanna/shakira/beyonce more likely
lekker de rug helemaal uitgeholdquote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga fietsen
victoria justice heeft wel betere reetquote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Fylax het volgende:
Ariana heeft ook een cute ass, Der_Mann is het met mij eens.
Dat klopt maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 5 april 2015 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
victoria justice heeft wel betere reet
nee, doe het vooral meerquote:Op zondag 5 april 2015 14:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
en dat is dan ook de laatste keer dat ik tijd ga verspillen aan sara dr kont
dikkerdje gespotquote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat is gewoon bot met huid maar ik bemoei niet
quote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vermoed dat TheWeeknd een negerin is
HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT JE HET MOET ACCEPTERENquote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef TheWeeknd het volgende:
omfg ze kijken hem in zn gezicht aan..en zien niet eens dat het oliver is
jij bent perfect hoe je nu bent bbyquote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Crip het volgende:
Ik wil hier precies tussenin zitten maar kon geen goede foto vinden. ;/
Lifegoals, one day;( ben nu nog papzak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede is al lekker hoor, lekker veel om vast te grijpenquote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee omg het stoort echtquote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT JE HET MOET ACCEPTEREN
TIS MAAR EEN SERIE
ALLEMACHTIG ZEG
Dit dus...quote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tweede is al lekker hoor, lekker veel om vast te grijpen
quote:
Is wel nice ja, als ik mijn buik kwijtraak dan heb ik dat ookquote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tweede is al lekker hoor, lekker veel om vast te grijpen
prettyquote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tats zijn een pluspuntquote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit dus...prachtig lijf, jammer van de tats
Ja hequote:
ik vind die stokjes ook wel mooiquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja he
Als ik zulke chicks zie en ze willen afvallen en net zo'n stokjes worden als die tumlbr girls denk ik echt van wat doe je met je mooie lichaam?!?!?
jaaa inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja he
Als ik zulke chicks zie en ze willen afvallen en net zo'n stokjes worden als die tumlbr girls denk ik echt van wat doe je met je mooie lichaam?!?!?
dank jequote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef housesoftheholy het volgende:
kleding staat vaak leuker als je zo mooi dun bent
Ik vind dit beetje too farquote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vind die stokjes ook wel mooi
ja weenie ik vind dit wel wat hebben ;squote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dit beetje too far
je hebt slank en je hebt thinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
dat is in bikini wel te doen maar als je broeken aan hebt minderquote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dit beetje too far
je hebt slank en je hebt thinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
[ afbeelding ]
ja, mijn gewicht gaat gwn meteen naa rmn buik fuck me levenquote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaaa inderdaad
maar ik weet al dat zoiets mij niet zou lukken
je hebt mensen die een beetje overgewicht hebben en alsnog een mooi figuur
en mensen met ook overgewicht en papzakken figuur, ik ben de 2e sws
dat lijkt me zo nepquote:
power of push up bra's thoquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat lijkt me zo nep
je kan niet zo dun zijn in je benen en buik, je ziet dr ribben zelfs bijna
en dan ineens zulke borsten
naar mn benenquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, mijn gewicht gaat gwn meteen naa rmn buik fuck me leven
papzak life
quote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb alleen je bovenlichaam gezien, weet zeker dat jouw dijen op twee vrachtwagens lijken
dat is echt kut voor een vrouwquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, mijn gewicht gaat gwn meteen naa rmn buik fuck me leven
papzak life
gvdquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Liep een keer in Rotterdam en zag 3 lekkere chicks voor mij lopen. Ze waren dus met de rug gekeerd naar mij.
Ik doe een denkbeeldige lik tussen hun benen en beweeg mijn tong van links naar rechts. Maakte geen geluid.
Maakte alle 3 een sprongetje en keken direct giechelend achterom naar mij
ja ik heb ook wel boobs en ass gelukkig niet zo alsof ik superkleine ass heb en dan een buik wow dat is echt fucked upquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is echt kut voor een vrouw
zie ik trouwens niet heel vaak bij marokkaanse vrouwen volgens mij maar misschien ligt dat aan mij
okquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als je vanille ijs op jezelf smeert
i feel youquote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel boobs en ass gelukkig niet zo alsof ik superkleine ass heb en dan een buik wow dat is echt fucked up
maar niet zo als meeste Marokkaanse chicks idd, die komen meteen aan bij hun heupen. Jaloers tho
Meeste gewicht kom bij mn buik. Ben altijd fatty geweest tho
Binnenkort weer hard aan de slag @ the gym.
Ik heb er geen last van thoquote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Crip het volgende:
wat heb ik met ''THO'' the laatste tijd. Word echt irritant.
andersom is ook niet altijd fijn, ik heb bijna geen tiet en stevige benen en heupen lijkt soms ziek uit proportiequote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel boobs en ass gelukkig niet zo alsof ik superkleine ass heb en dan een buik wow dat is echt fucked up
maar niet zo als meeste Marokkaanse chicks idd, die komen meteen aan bij hun heupen. Jaloers tho
Meeste gewicht kom bij mn buik. Ben altijd fatty geweest tho
Binnenkort weer hard aan de slag @ the gym.
ik wilde het pas bijna op mn toetsblaadje schrijven op schoolquote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Crip het volgende:
wat heb ik met ''THO'' the laatste tijd. Word echt irritant.
sorry was grapje ik lust geen vanille ijsquote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok
deal
wanneer spreken we af
Dat is wel ernstig jaquote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wilde het pas bijna op mn toetsblaadje schrijven op school
Chocoladeijs?quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry was grapje ik lust geen vanille ijs
Ik zie dat wel vaker, en vind dat eigenlijk wel mooi.quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
andersom is ook niet altijd fijn, ik heb bijna geen tiet en stevige benen en heupen lijkt soms ziek uit proportie
Toen was je inderdaad veel op FOK! te vindenquote:Op zondag 5 april 2015 15:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
inderdaadkwam ook dik slaaptekort in toetsweek, misschien daarom ook wel
quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wilde het pas bijna op mn toetsblaadje schrijven op school
Pindakaas?quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op ik lust gewoon helemaal geen ijs
dat heeft rihanna tochquote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie dat wel vaker, en vind dat eigenlijk wel mooi.
maar valt zeker op met bepaalde kleding dat het uit proportie lijkt?
quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op ik lust gewoon helemaal geen ijs
Hagelslag?quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles wat je kunt smeren lust ik niet
ja en beyonce heeft dat ook best wel.quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat heeft rihanna toch
ik had zelf langer willen zijn, veel langer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, strakke topjes met een wijde (spijker)broek staat bijvoorbeeld niet echt omdat het te erg accentueertquote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie dat wel vaker, en vind dat eigenlijk wel mooi.
maar valt zeker op met bepaalde kleding dat het uit proportie lijkt?
155 dus nog sneller dik dan normale mensenquote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en beyonce heeft dat ook best wel.
hoe lang ben je?
Aardappels?quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles wat je op brood kunt doen lust ik niet
Kinderbueno ijs in Duitsland <3quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had ooit vleesijs in Duitsland, echt konjovies
duitsers zijn tripquote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had ooit vleesijs in Duitsland, echt konjovies
In de zomer heb ik altijd zo'n zin om te joggen en sporten enzoquote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, strakke topjes met een wijde (spijker)broek staat bijvoorbeeld niet echt omdat het te erg accentueert
maar ik ga ook weer sporten, wil van die licht gespierde benen krijgen
omggg wij voelen elkaar zo erg ik ben 1.56quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
155 dus nog sneller dik dan normale mensen![]()
wat is bastilla ;$quote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
In de zomer heb ik altijd zo'n zin om te joggen en sporten enzo
en zodra het winter word ben ik een huismus die elke dag zin heeft in bastilla en couscous ;[
neee hou opquote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
In de zomer heb ik altijd zo'n zin om te joggen en sporten enzo
en zodra het winter word ben ik een huismus die elke dag zin heeft in bastilla en couscous ;[
[..]
omggg wij voelen elkaar zo erg ik ben 1.56
1.75m zijn is ook niet altijd een pretjequote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee hou op
vervelend heik wacht nog steeds op die groeispurt die wss al geweest is
ik denk dat jij sneller broeken in de goede maat vind dan ikquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
1.75m zijn is ook niet altijd een pretje
Ja.. vooral klein en dik zijn zoals ik. gewoon #ripquote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee hou op
Ik vind met kip het lekkerste, met poedersuiker hmmquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Soort van hele licht flaky bladerdeeg en binnenin gevuld met groenten, mie, vis etc. Zo'n beetje alles wat je lekker vind en dan lekker gekruid
Je hebt ook versies met kip. Maar vis is lekkerste
[ afbeelding ]
ik voel je zo ergquote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja.. vooral klein en dik zijn zoals ik. gewoon #rip
kip met poedersuiker? wat is dezequote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind met kip het lekkerste, met poedersuiker hmm
Die is lekker als je paar hapjes ervan eet, daarna heb ik altijd genoeg gehadquote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind met kip het lekkerste, met poedersuiker hmm
Aww. Toen ik jouw leeftijd had dacht ik ook steeds 'Waarom ben ik niet langerquote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee hou op
quote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
Degene die deze salade heeft gemaakt verdient echt een kogel
[ afbeelding ]
Waarom? Heeft toch zijn best gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
Degene die deze salade heeft gemaakt verdient echt een kogel
[ afbeelding ]
is vast een vrouwendingquote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kip met poedersuiker? Dan verkloot je toch de smaak van kip
zijn vaak te kort en te strak bij de heupen waardoor ik cameltoe hebquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat jij sneller broeken in de goede maat vind dan ik
Klinkt raar misschien, maar is zoet/hartig combi. Is vaak in midden-oosterse keuken ook in aziatische btwquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Die is lekker als je paar hapjes ervan eet, daarna heb ik altijd genoeg gehad
o lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Soort van hele licht flaky bladerdeeg en binnenin gevuld met groenten, mie, vis etc. Zo'n beetje alles wat je lekker vind en dan lekker gekruid
Je hebt ook versies met kip. Maar vis is lekkerste
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww. Toen ik jouw leeftijd had dacht ik ook steeds 'Waarom ben ik niet langer'. Maar je leert het wel te accepteren
er gaat een hele nieuwe wereld voor me openquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Klinkt raar misschien, maar is zoet/hartig combi. Is vaak in midden-oosterse keuken ook in aziatische btw
[ afbeelding ]
oke ik neem dat terugquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zijn vaak te kort en te strak bij de heupen waardoor ik cameltoe heb
ik wil een foodtour door Azië doen waarbij mijn hele leven een jaar lang draait om eten proevenquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Klinkt raar misschien, maar is zoet/hartig combi. Is vaak in midden-oosterse keuken ook in aziatische btw
[ afbeelding ]
omg borek met feta en spinaziequote:Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o lekkerdoet me een klein beetje denken aan börek
thailandquote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga in november naar Thailand, ik vind rijst wel lekker, maar ik ben er bang voor dat ik daar 2 weken lang 2 a 3x daags rijst moet eten...
daar hebben ze 1037207 verschillende rijstgerechten hequote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga in november naar Thailand, ik vind rijst wel lekker, maar ik ben er bang voor dat ik daar 2 weken lang 2 a 3x daags rijst moet eten...
Echt? Tof man.quote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
yes gewoon yes. Dit zeg ik al heel lang tegen iedereen maar ze vinden me weirdquote:Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil een foodtour door Azië doen waarbij mijn hele leven een jaar lang draait om eten proeven
Wie begon er over mijn dijen en insmeren met vanilleijs?quote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
wel typisch dat er 4 vrouwen zijn en het gelijk over figuur en voedsel gaat
dat figuren kwam door jou en je sara liefdequote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
wel typisch dat er 4 vrouwen zijn en het gelijk over figuur en voedsel gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |