dat lijkt me zo nepquote:
power of push up bra's thoquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat lijkt me zo nep
je kan niet zo dun zijn in je benen en buik, je ziet dr ribben zelfs bijna
en dan ineens zulke borsten
naar mn benenquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, mijn gewicht gaat gwn meteen naa rmn buik fuck me leven
papzak life
quote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb alleen je bovenlichaam gezien, weet zeker dat jouw dijen op twee vrachtwagens lijken
dat is echt kut voor een vrouwquote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, mijn gewicht gaat gwn meteen naa rmn buik fuck me leven
papzak life
gvdquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Liep een keer in Rotterdam en zag 3 lekkere chicks voor mij lopen. Ze waren dus met de rug gekeerd naar mij.
Ik doe een denkbeeldige lik tussen hun benen en beweeg mijn tong van links naar rechts. Maakte geen geluid.
Maakte alle 3 een sprongetje en keken direct giechelend achterom naar mij
ja ik heb ook wel boobs en ass gelukkig niet zo alsof ik superkleine ass heb en dan een buik wow dat is echt fucked upquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is echt kut voor een vrouw
zie ik trouwens niet heel vaak bij marokkaanse vrouwen volgens mij maar misschien ligt dat aan mij
okquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als je vanille ijs op jezelf smeert
i feel youquote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel boobs en ass gelukkig niet zo alsof ik superkleine ass heb en dan een buik wow dat is echt fucked up
maar niet zo als meeste Marokkaanse chicks idd, die komen meteen aan bij hun heupen. Jaloers tho
Meeste gewicht kom bij mn buik. Ben altijd fatty geweest tho
Binnenkort weer hard aan de slag @ the gym.
Ik heb er geen last van thoquote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Crip het volgende:
wat heb ik met ''THO'' the laatste tijd. Word echt irritant.
andersom is ook niet altijd fijn, ik heb bijna geen tiet en stevige benen en heupen lijkt soms ziek uit proportiequote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel boobs en ass gelukkig niet zo alsof ik superkleine ass heb en dan een buik wow dat is echt fucked up
maar niet zo als meeste Marokkaanse chicks idd, die komen meteen aan bij hun heupen. Jaloers tho
Meeste gewicht kom bij mn buik. Ben altijd fatty geweest tho
Binnenkort weer hard aan de slag @ the gym.
ik wilde het pas bijna op mn toetsblaadje schrijven op schoolquote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Crip het volgende:
wat heb ik met ''THO'' the laatste tijd. Word echt irritant.
sorry was grapje ik lust geen vanille ijsquote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok
deal
wanneer spreken we af
Dat is wel ernstig jaquote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wilde het pas bijna op mn toetsblaadje schrijven op school
Chocoladeijs?quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry was grapje ik lust geen vanille ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |