In de zomer heb ik altijd zo'n zin om te joggen en sporten enzoquote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, strakke topjes met een wijde (spijker)broek staat bijvoorbeeld niet echt omdat het te erg accentueert
maar ik ga ook weer sporten, wil van die licht gespierde benen krijgen
omggg wij voelen elkaar zo erg ik ben 1.56quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
155 dus nog sneller dik dan normale mensen![]()
wat is bastilla ;$quote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
In de zomer heb ik altijd zo'n zin om te joggen en sporten enzo
en zodra het winter word ben ik een huismus die elke dag zin heeft in bastilla en couscous ;[
neee hou opquote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
In de zomer heb ik altijd zo'n zin om te joggen en sporten enzo
en zodra het winter word ben ik een huismus die elke dag zin heeft in bastilla en couscous ;[
[..]
omggg wij voelen elkaar zo erg ik ben 1.56
1.75m zijn is ook niet altijd een pretjequote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee hou op
vervelend heik wacht nog steeds op die groeispurt die wss al geweest is
ik denk dat jij sneller broeken in de goede maat vind dan ikquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
1.75m zijn is ook niet altijd een pretje
Ja.. vooral klein en dik zijn zoals ik. gewoon #ripquote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee hou op
Ik vind met kip het lekkerste, met poedersuiker hmmquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Soort van hele licht flaky bladerdeeg en binnenin gevuld met groenten, mie, vis etc. Zo'n beetje alles wat je lekker vind en dan lekker gekruid
Je hebt ook versies met kip. Maar vis is lekkerste
[ afbeelding ]
ik voel je zo ergquote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja.. vooral klein en dik zijn zoals ik. gewoon #rip
kip met poedersuiker? wat is dezequote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind met kip het lekkerste, met poedersuiker hmm
Die is lekker als je paar hapjes ervan eet, daarna heb ik altijd genoeg gehadquote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind met kip het lekkerste, met poedersuiker hmm
Aww. Toen ik jouw leeftijd had dacht ik ook steeds 'Waarom ben ik niet langerquote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee hou op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |