quote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
Degene die deze salade heeft gemaakt verdient echt een kogel
[ afbeelding ]
Waarom? Heeft toch zijn best gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
Degene die deze salade heeft gemaakt verdient echt een kogel
[ afbeelding ]
is vast een vrouwendingquote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kip met poedersuiker? Dan verkloot je toch de smaak van kip
zijn vaak te kort en te strak bij de heupen waardoor ik cameltoe hebquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat jij sneller broeken in de goede maat vind dan ik
Klinkt raar misschien, maar is zoet/hartig combi. Is vaak in midden-oosterse keuken ook in aziatische btwquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Die is lekker als je paar hapjes ervan eet, daarna heb ik altijd genoeg gehad
o lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Soort van hele licht flaky bladerdeeg en binnenin gevuld met groenten, mie, vis etc. Zo'n beetje alles wat je lekker vind en dan lekker gekruid
Je hebt ook versies met kip. Maar vis is lekkerste
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 15:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww. Toen ik jouw leeftijd had dacht ik ook steeds 'Waarom ben ik niet langer'. Maar je leert het wel te accepteren
er gaat een hele nieuwe wereld voor me openquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Klinkt raar misschien, maar is zoet/hartig combi. Is vaak in midden-oosterse keuken ook in aziatische btw
[ afbeelding ]
oke ik neem dat terugquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zijn vaak te kort en te strak bij de heupen waardoor ik cameltoe heb
ik wil een foodtour door Azië doen waarbij mijn hele leven een jaar lang draait om eten proevenquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Klinkt raar misschien, maar is zoet/hartig combi. Is vaak in midden-oosterse keuken ook in aziatische btw
[ afbeelding ]
omg borek met feta en spinaziequote:Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o lekkerdoet me een klein beetje denken aan börek
thailandquote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga in november naar Thailand, ik vind rijst wel lekker, maar ik ben er bang voor dat ik daar 2 weken lang 2 a 3x daags rijst moet eten...
daar hebben ze 1037207 verschillende rijstgerechten hequote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga in november naar Thailand, ik vind rijst wel lekker, maar ik ben er bang voor dat ik daar 2 weken lang 2 a 3x daags rijst moet eten...
Echt? Tof man.quote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
yes gewoon yes. Dit zeg ik al heel lang tegen iedereen maar ze vinden me weirdquote:Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wil een foodtour door Azië doen waarbij mijn hele leven een jaar lang draait om eten proeven
Wie begon er over mijn dijen en insmeren met vanilleijs?quote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
wel typisch dat er 4 vrouwen zijn en het gelijk over figuur en voedsel gaat
dat figuren kwam door jou en je sara liefdequote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
wel typisch dat er 4 vrouwen zijn en het gelijk over figuur en voedsel gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |