Helaas wel ...quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef Toto69 het volgende:
21:00 Celta de Vigo - Barcelona.
Ondertussen heeft Valencia in eigen huis gelijkgespeeld tegen Villarreal.
Squad list for Sunday’s game: Marc-André ter Stegen, Claudio Bravo, Dani Alves, Martín Montoya, Gerard Piqué, Adriano, Jérémy Mathieu, Marc Bartra, Sergio Busquets, Sergi Roberto, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Rafinha, Ivan Rakitic, Pedro Rodríguez, Neymar Jr, Lionel Messi, and Luis Suárez.quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef Toto69 het volgende:
21:00 Celta de Vigo - Barcelona.
Ondertussen heeft Valencia in eigen huis gelijkgespeeld tegen Villarreal.
Thanks.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Squad list for Sunday’s game: Marc-André ter Stegen, Claudio Bravo, Dani Alves, Martín Montoya, Gerard Piqué, Adriano, Jérémy Mathieu, Marc Bartra, Sergio Busquets, Sergi Roberto, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Rafinha, Ivan Rakitic, Pedro Rodríguez, Neymar Jr, Lionel Messi, and Luis Suárez.
Midfielder Javier Mascherano is suspended for accumulation of yellow cards and defender Jordi Alba is out after injuring a hamstring in Spain’s Euro 2016 qualifier versus Ukraine.
Ja, weet ik. Maar Barcelona + Messi zijn in goede vorm. Onderschatten is nooit goed maar normaliter moet Barca dit wel winnen.quote:
Genotquote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Barcelona XI
Messi
Neymar
Suarez
Rafinha
Busquets
Iniesta
Alves
Pique
Mathieu
Adriano
Bravo
Hattrickje Messi zou leuk zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle ballen op Messi, weer wat ruimte nemen
Had je niet al verloren zojuist? Tottenham en Faalenciaquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hattrickje Messi zou leuk zijn.
Vooral voor mijn toto
Nee?quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had je niet al verloren zojuist? Tottenham en Faalencia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee?
Valencia niet op ingezet
Ajax en Tottenham wel, maar die vertrouwde ik beide voor geen meter dus draw or win gedaan en beide gelijkgespeeld. Dus alleen barca nog.Ah ja, dacht Valencia - Villarreal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig nog goed, je zal het wel winnen
Nee, Valencia vertrouwde ik ook niet helemaal. Villarreal erg sterk dit seizoen. Staan niet voor niets 6e.quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, dacht Valencia - Villarreal.
Gelukkig nog goed, je zal het wel winnen
Klopt, niemand heeft het makkelijk in hun mooie kleine stadion El Madrigalquote:Op zondag 5 april 2015 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, Valencia vertrouwde ik ook niet helemaal. Villarreal erg sterk dit seizoen. Staan niet voor niets 6e.
0-1 in Camp Nou vorig jaarquote:Op zondag 5 april 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, niemand heeft het makkelijk in hun mooie kleine stadion El Madrigal
Ben op zoek naar onderlinge resultaten tussen celta - barca
quote:
Of een Texas hat-trick of zelfs een Alaskan hat-trick.quote:Op zondag 5 april 2015 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spektakelstukje zou leuk zijn. Hattrickje Messi of zo.
Joh.quote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dat Vigo ligt totaal aan de andere kant van Spanje, t.o.v. Barcelona.
okquote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weet ik toch niet.quote:
Zal Sierd ook restauranttips hebben uit Vigo?quote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ze zullen er vast heerlijke vis hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal Sierd ook restauranttips hebben uit Vigo?
Zo kom je er de laatste tijd wel meer tegen.quote:
Het is een schandequote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna een kwart van de wedstrijd gespeeld, zonder goals
Ik ook.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
Sierd mist een flinke koekoek van Messi
Die heeft een wat langere voorbereiding op de 2e helft nodig dan de spelers.quote:
quote:
Hij heeft maar 3,5 minuten gemistquote:
Tegen de scheids: "Je moeder is een hoer" - supporterquote:
Even zes in een kwartier makenquote:Op zondag 5 april 2015 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
Hopen op een paar bevliegingen van Messi.
Dan gaat Ronaldo huilend naar bed.quote:
0-1quote:
Nou vooruit.quote:
Die Mathieu is ook wel de langste Barca speler denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
Niet verdiend, maar wel een mooie kopbal goal ..
En toch is messi groterquote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Mathieu is ook wel de langste Barca speler denk ik.
*idd, verkoop hem toch gewoonquote:
barca is de enige die ik nog moet voor mn toto...quote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Nober het volgende:
Ze spelen hierna nog 7 wedstrijden deze maand, rustig aan.
Sowieso heel dat Barcelona is een grote theatervoorstelling en heeft niets met voetbal te maken.quote:
Ja dat ook, maar daar doe ik verder hier geen uitspraken over... Oops Alves valt ... vrije trapquote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso heel dat Barcelona is een grote theatervoorstelling en heeft niets met voetbal te maken.
Matige spelertquote:
Nee, maar hij had wel mogen scoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker doen iddquote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
De puntjes weer binnen, verder maar snel de wedstrijd vergeten.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Toto69 het volgende:
Bedankt Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241772quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:54 schreef Cavaliers het volgende:
Oblak; Siqueira, Godin, Miranda, Juafran; Gabi, Tiago, Koke; Arda, Griezmann, Mandzukic
Atleti gaf gisteravond die opstelling.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241772
Schakel over op het origineel .... (ENgelsquote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Kan Schelvis niet even zijn bek houden![]()
. Echt vreselijk wat een gezwam en onzin.
Top!quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Schakel over op het origineel .... (ENgels)
Al een paar kansen gezien, tijd voor een goal van Vallecano.quote:
quote:Athletic: Iraizoz; De Marcos, Balenziaga, Etxeita, Gurpegui; San José, Mikel Rico, Unai López; Williams, Aduriz y Ibai
Valencia: Diego Alvés, Orban, Otamendi, Mustafi, Barragán; J. fuego, André Gomes, Piatti, Rodrigo, Feghouli y Alcácer
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Kieft heeft het niet zo op Dani Alves.
Dan heb je een leven he.quote:
Het trekt natuurlijk geen kijkers als ze het tegelijkertijd met PSV doen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie net pas dat Barcelona - Valencia bezig is.. wat is dat voor een raar tijdstip voor zo'n wedstrijd
Is voor Aziëquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie net pas dat Barcelona - Valencia bezig is.. wat is dat voor een raar tijdstip voor zo'n wedstrijd
Precies.. ze acteert een presentatrice maar is zo onzeker dat ze er geen hout van bakt.. verlos dat mormel toch uit haar lijdenquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Fatima is zo'n ontzettend irritant dom wijf
Niet overdrijven, Valencia drong even aan in de eerste helft, maar was de tweede helft niet gevaarlijk meer.quote:
Maar echt overtuigend was deze overwinning niet ...quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Valencia drong even aan in de eerste helft, maar was de tweede helft niet gevaarlijk meer.
Dat zeg ik ook niet, maar door het oog van de naald is zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar echt overtuigend was deze overwinning niet ...
Het Barcelona van de eerste helft was geen 70% eerder 35%. Ze werden echt compleet overlopen en het was een wonder dat Valencia niet heeft gescoord.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barca kan dit soort wedstrijden op 70% uit spelen. Die gaan er echt niet vol op. Interesseert ze geen ruk. Als ze op 100% spelen tikken ze bijna iedereen met 6 of 7-0 van de mat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |