Helaas wel ...quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef Toto69 het volgende:
21:00 Celta de Vigo - Barcelona.
Ondertussen heeft Valencia in eigen huis gelijkgespeeld tegen Villarreal.
Squad list for Sunday’s game: Marc-André ter Stegen, Claudio Bravo, Dani Alves, Martín Montoya, Gerard Piqué, Adriano, Jérémy Mathieu, Marc Bartra, Sergio Busquets, Sergi Roberto, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Rafinha, Ivan Rakitic, Pedro Rodríguez, Neymar Jr, Lionel Messi, and Luis Suárez.quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef Toto69 het volgende:
21:00 Celta de Vigo - Barcelona.
Ondertussen heeft Valencia in eigen huis gelijkgespeeld tegen Villarreal.
Thanks.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Squad list for Sunday’s game: Marc-André ter Stegen, Claudio Bravo, Dani Alves, Martín Montoya, Gerard Piqué, Adriano, Jérémy Mathieu, Marc Bartra, Sergio Busquets, Sergi Roberto, Xavi Hernández, Andrés Iniesta, Rafinha, Ivan Rakitic, Pedro Rodríguez, Neymar Jr, Lionel Messi, and Luis Suárez.
Midfielder Javier Mascherano is suspended for accumulation of yellow cards and defender Jordi Alba is out after injuring a hamstring in Spain’s Euro 2016 qualifier versus Ukraine.
Ja, weet ik. Maar Barcelona + Messi zijn in goede vorm. Onderschatten is nooit goed maar normaliter moet Barca dit wel winnen.quote:
Genotquote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Barcelona XI
Messi
Neymar
Suarez
Rafinha
Busquets
Iniesta
Alves
Pique
Mathieu
Adriano
Bravo
Hattrickje Messi zou leuk zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle ballen op Messi, weer wat ruimte nemen
Had je niet al verloren zojuist? Tottenham en Faalenciaquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hattrickje Messi zou leuk zijn.
Vooral voor mijn toto
Nee?quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had je niet al verloren zojuist? Tottenham en Faalencia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee?
Valencia niet op ingezet
Ajax en Tottenham wel, maar die vertrouwde ik beide voor geen meter dus draw or win gedaan en beide gelijkgespeeld. Dus alleen barca nog.Ah ja, dacht Valencia - Villarreal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig nog goed, je zal het wel winnen
Nee, Valencia vertrouwde ik ook niet helemaal. Villarreal erg sterk dit seizoen. Staan niet voor niets 6e.quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, dacht Valencia - Villarreal.
Gelukkig nog goed, je zal het wel winnen
Klopt, niemand heeft het makkelijk in hun mooie kleine stadion El Madrigalquote:Op zondag 5 april 2015 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, Valencia vertrouwde ik ook niet helemaal. Villarreal erg sterk dit seizoen. Staan niet voor niets 6e.
0-1 in Camp Nou vorig jaarquote:Op zondag 5 april 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, niemand heeft het makkelijk in hun mooie kleine stadion El Madrigal
Ben op zoek naar onderlinge resultaten tussen celta - barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |