Gisteren niet gezopen. Voel me wel oudquote:
Zo maar eens de kou inquote:
Zon en zoquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gisteren niet gezopen. Voel me wel oud
Vraag ik me ook wel eens af, maar als ik dan mijn broertje zie. Op sommige dagen vreet hij enorm veel junkfood. Meerdere pizza's, afbakbroodjes, pannenkoeken en andere troep, maar de rest van de week heeft hij nauwelijks eetlust en eet hij vrij weinig. Zo blijft het in balans.quote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef artelligence het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat jullie dan zo normaal zijn qua postuur? Verbranden jullie die zooi snel? Ik nietAls ik het etiket van een colafles lees, stapelt het vet zich al op
Arm meiske jijquote:Op zondag 5 april 2015 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet eens weten...quote:
Ik weetquote:
Wie scoort waar?quote:Op zondag 5 april 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja mijn belevingswereld is gewoon anders. Daar vind ik je gewoon nog niet bejaard, dus eigenlijk was het gewoon een compliment![]()
Maar bedankt.. gelukkig maken de 3 doelpunten jouw gemene opmerking minder pijnlijk
Hij zei 'meiske' tegen mequote:
No you don'tquote:
Dan zal je het wel zi...... Lekker weertje buiten hequote:Op zondag 5 april 2015 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik typte hetquote:
You sure?quote:
Groentjequote:Op zondag 5 april 2015 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zal je het wel zi...... Lekker weertje buiten he
Zelfde resultaatquote:
Ik heb een andere naam voor jouquote:
Obviously. Ik ben nog niet zo oud als Missquote:
Oe, wie nu weer?quote:Op zondag 5 april 2015 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fey bij Az
En schijnbaar wat mensen hier ook bij het tegenovergestelde geslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |