Dat.quote:
Give!!!quote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb lekker een kilo aardbeien en een hockeylivestream
Pasen
quote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als de meisjes in korte rokjes jou niet aanzien voor een vrij jonge oom van me
Ik ook niet, dus ik ben aan het werkquote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen familie die geforceerd gezellig wilt doen
Oef...dat is balen. Ben je morgen ook nog aan t klussen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben 25m2 bestrating er uit aan het rapen terwijl ik eigenlijk geen zin heb en baal dat het zonnetje al een half uur achter de wolken zit
Ja ik hoop echt heel hard dat je door hebt dat dat fucking creepy isquote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben een heel toffe oom anders. Ik ben dan wel de oom die je dan probeert te koppelen aan een lief schattig meisje, ok?
Jouw .rar gelukkig helemaal nietquote:Op zondag 5 april 2015 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt heel hard dat je door hebt dat dat fucking creepy is
En dat terwijl je op paaseiland woontquote:
Maar daar lik ik alleen aan.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer kilo aardbei, dus niet zo hebberig doen
Ja maar die is net zo echt als de wederopstand van jezusquote:
Nee. Dan heb ik bezoek en gaan we uit eten enzoquote:Op zondag 5 april 2015 15:09 schreef yats het volgende:
[..]
Oef...dat is balen. Ben je morgen ook nog aan t klussen?
Doe ik dadelijk ookquote:Op zondag 5 april 2015 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Telefoon nog weg en je bent bijna zen zou je denken.
Ok, ik dan hoef ik Yats niet lastig te vallenquote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die is net zo echt als de wederopstand van jezus
Nja dan wil ik best 1 bakje delenquote:
Wilde je ze hebben dan?quote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, ik dan hoef ik Yats niet lastig te vallen
[..]
Nja dan wil ik best 1 bakje delen
Dat zijn leukere aardbeien dan doe van yvquote:
Okquote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Doe ik dadelijk ook
@Art, leeftijd zegt niets. Ik herken wel wat VA zegt. Het idee dat je zelf stil staat terwijl de wereld om je heen verder draait.
Ik heb een hele grote paashaas gekregenquote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ah, gezellig. De klusdames?quote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Dan heb ik bezoek en gaan we uit eten enzo
Wel goed idee om binnenkort weer eens te halen!quote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
I know, I can hear the beach bar calling my name nowquote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl je op paaseiland woont![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |