Ah dat scheeltquote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Niet meer nu. Na een welverdiende douche ben ik lekker gaan wandelen door de uiterwaarden. Heerlijk!
Ow, en welkom in de sc natuurlijk
Not really. En reizen zit at the moment niet echt in het budget. En het dischtsbijzijnde waar ik heen kan is een vriendin die samenwoont met, je raad het nooit, het meisje dat net klaar kwam zo' 4 meter en een muur rechts van mequote:Op zondag 5 april 2015 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien even weg van huis dan? Of niemand waar je heen kan?
Heb ik, maar die is geen vrijgezel. Ik ben immers de enige vrijgezel in de familie. Sorry. Maar ik zal aan je denken mocht er ooit een weer vrijgezel zijn, ok?quote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar yats, als je een leuk nichtje hebt rond mijn leeftijd kan ik die wel overnemen
Mehquote:Op zondag 5 april 2015 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Not really. En reizen zit at the moment niet echt in het budget. En het dischtsbijzijnde waar ik heen kan is een vriendin die samenwoont met, je raad het nooit, het meisje dat net klaar kwam zo' 4 meter en een muur rechts van me
Dude. Ik ken het. En ik geef geen fuck. Vrijheid en zo. Pak je tas. Ga weg. Ontmoet nieuwe mensen. Doe dingen die je nog nooit gedaan hebt. If life gives you lemons, add salt and tequila.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Story time!
Nope. Overal is het relatiefeestjes. Mensen die ze niet hadden hebben ze en mensen die ze hadden zetten stappen in die relatie. Samenwonen, verloven, al die shit. Including my ex en ik zit hier maar.
Aan de ene kant wil ik dat ook wel weer, maar aan de andere kant ben ik zo intens bang een 40-jarige man te zijn met een middelmatige baan waarvoor ik nu nooit zou kiezen. Met collega's die oninteressant zijn. En mijn vrienden die dan het zelfde hebben. Overal in het land en je groeit gewoon uit elkaar. Je ziet elkaar niet meer. Het leven is poepluiers en hypotheek.
Je krijgt een DM met wat foto's die hun zou kunnen overtuigen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik, maar die is geen vrijgezel. Ik ben immers de enige vrijgezel in de familie. Sorry. Maar ik zal aan je denken mocht er ooit een weer vrijgezel zijn, ok?
I think I'm in love with youquote:Op zondag 5 april 2015 15:00 schreef Barbusse het volgende:
If life gives you lemons, add salt and tequila.
Je moet Yats niet overtuigen he?quote:Op zondag 5 april 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt een DM met wat foto's die hun zou kunnen overtuigen.
Het is een .rar met 256 bit encryptie. Het wachtwoord kunnen ze van me krijgen als yats mijn 06 doorgeeftquote:
Wanneer gaan we een biertje doen en ongegeneerd naar leuke vrouwen in korte rokjes kijken op de korenmarkt?quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Story time!
Nope. Overal is het relatiefeestjes. Mensen die ze niet hadden hebben ze en mensen die ze hadden zetten stappen in die relatie. Samenwonen, verloven, al die shit. Including my ex en ik zit hier maar.
Aan de ene kant wil ik dat ook wel weer, maar aan de andere kant ben ik zo intens bang een 40-jarige man te zijn met een middelmatige baan waarvoor ik nu nooit zou kiezen. Met collega's die oninteressant zijn. En mijn vrienden die dan het zelfde hebben. Overal in het land en je groeit gewoon uit elkaar. Je ziet elkaar niet meer. Het leven is poepluiers en hypotheek.
Als de meisjes in korte rokjes jou niet aanzien voor een vrij jonge oom van mequote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een biertje doen en ongegeneerd naar leuke vrouwen in korte rokjes kijken op de korenmarkt?
Jij bent ook lekker van de zon aan t genieten?quote:Op zondag 5 april 2015 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah dat scheelthet is heerlijk buiten
![]()
Tnx
I am very lovable.quote:Op zondag 5 april 2015 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I think I'm in love with you
Let me caress your facial hairquote:
Smoothquote:Op zondag 5 april 2015 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een .rar met 256 bit encryptie. Het wachtwoord kunnen ze van me krijgen als yats mijn 06 doorgeeft
quote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Let me caress your facial hair
Ik ben 25m2 bestrating er uit aan het rapen terwijl ik eigenlijk geen zin heb en baal dat het zonnetje al een half uur achter de wolken zitquote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker van de zon aan t genieten?
Whud? Tis paaszondagquote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben 25m2 bestrating er uit aan het rapen terwijl ik eigenlijk geen zin heb en baal dat het zonnetje al een half uur achter de wolken zit
Toch geen dickpics he?quote:Op zondag 5 april 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt een DM met wat foto's die hun zou kunnen overtuigen.
Dude...je bent fucking jong :/quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Story time!
Graag gedaanquote:
Telefoon nog weg en je bent bijna zen zou je denken.quote:Op zondag 5 april 2015 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Toch geen dickpics he?
Ik kijk nu heerlijk uit over de rivier met in de verte wat tjilpende vogeks. Rustgevend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |