Gewoon naar huis gaan en piano spelen dus.quote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef yats het volgende:
Iemand interesse in een familie om over te nemen? Ze zijn per direct af te halen. De prijs komen we wel uit...
Pff, dat piano sjouwen van vanmorgen was 10 keer fijner dan het huidige 'gezellige samenzijn'
In brand steken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
Kutpubertjes en stinkende kinderen. They're everywhere
Geforceerde familiebezoekjesquote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef yats het volgende:
Iemand interesse in een familie om over te nemen? Ze zijn per direct af te halen. De prijs komen we wel uit...
Pff, dat piano sjouwen van vanmorgen was 10 keer fijner dan het huidige 'gezellige samenzijn'
Apparantlyquote:Op zondag 5 april 2015 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow VA wat heb je gedaan? Klaaguurtje geopend?
Ik heb dan ook te allen tijde een mobiele vlammenwerper bij me voor dit soort situatiesquote:
De handtas van een vrouw...quote:Op zondag 5 april 2015 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb dan ook te allen tijde een mobiele vlammenwerper bij me voor dit soort situaties
Heb niet zo'n zwart gat waar je niks in kan vinden. Portemonnee, id, bloesje en wat wierie.quote:Op zondag 5 april 2015 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De handtas van een vrouw...
Hebben ze geld? Dan wil ik je familie misschien welquote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef yats het volgende:
Dit soort situaties of een BBQquote:Op zondag 5 april 2015 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb dan ook te allen tijde een mobiele vlammenwerper bij me voor dit soort situaties
Zou wel mooi zijn. Een bbq die in m'n tasje pastquote:
fixedquote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar yats, als je een leuk nichtje hebt rond mijn leeftijd kan ik die wel overnemen
Die zijn erquote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Een bbq die in m'n tasje past
Je bent al heet van jezelf dus die is zo aanquote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Een bbq die in m'n tasje past
Gaat het een beetje, kerel?quote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus heb me in maanden niet zo alleen gevoeld
ongecontroleerde celdeling-zooi
Awesomequote:
Net groot genoeg voor 1 chicken wing.quote:
Misschien even weg van huis dan? Of niemand waar je heen kan?quote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus heb me in maanden niet zo alleen gevoeld
ongecontroleerde celdeling-zooi
Niet meer nu. Na een welverdiende douche ben ik lekker gaan wandelen door de uiterwaarden. Heerlijk!quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat je met dit prachtige weer je humeur laat verpesten door je familie zeg
Story time!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |