Niet zo prieken zussiequote:Op zondag 5 april 2015 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb drinken gemorst*scharrelt bed uit*
Jou vast ook zonderquote:
Drukquote:
Klacht indienen!quote:Op zondag 5 april 2015 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee
ik had het all-in pakket geboekt, inclusief polsbandje, en opeens zattie daar
Ohnoesquote:Op zondag 5 april 2015 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb drinken gemorst*scharrelt bed uit*
Kleine wereld, grote drama'squote:
Seizoen weer begonnen ja?quote:Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Druk![]()
Paasdrukte op het werk en zulks.
Ja vorig weekend alquote:
Joaquote:
Te vinden via booking.com?quote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joa
Bij de anesthesie waren ze ook al zo stom. Eerst zeggen dat ik een lintje verdiende en daarna snoeren omhangen en lintjes afnemenHeb ik ze ook gezegd.
En toen kwam de mevrouw met de spuit met een heul gaaf drankje. Omdat ik polsbandje had.
Hoe lang moe tje eigenlijk nog daar blijven?quote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joa
Bij de anesthesie waren ze ook al zo stom. Eerst zeggen dat ik een lintje verdiende en daarna snoeren omhangen en lintjes afnemenHeb ik ze ook gezegd.
En toen kwam de mevrouw met de spuit met een heul gaaf drankje. Omdat ik polsbandje had.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vorig weekend al![]()
En nu Pasen, dus lekker druk![]()
Maar voor morgen had ik vrij gevraagd en gekregen![]()
![]()
Ik wacht even met de tip tot ik de eindafrekening zie. Ik ben wel errug vaak gescandquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik ga voor ontslag morgen. Denk ik. Als ik een arts te zien krijg.Eerst willen ze me vandaag naar huis en nu hoeft het allemaal niet meer. Toch hard genoeg geblaft misschien.
Als ik morgen naar huis mag kan ik het paaseieren zoeken bij mijn ouders coördineren
HallO Marc!quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben marc, ik ben 3 jaar oud en ik kan niet netjes eten
Jij ook al zo aan het prieken?quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben marc, ik ben 3 jaar oud en ik kan niet netjes eten
quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben marjo, ik ben 2 jaar oud en ik kan ook niet netjes eten
Hoiquote:
Aan het wat?quote:
Hoiquote:
Morsen, kliederen met eten, priekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |