Precies, van binnen in vuur en vlamquote:Op zondag 5 april 2015 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had zelfs geen bh aan maar hij verblikte of verbloosde niet.
Misschien omdat mijn ouders en Takke erbij waren.
Zou het?quote:
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het?
Hij wel erg happig op 1 van mijn eitjes
Hopelijk leest Takke niet meequote:
Ach, van een beetje competitie blij je scherpquote:
Maar Takke is een van mijn beste dinnetjesquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, van een beetje competitie blij je scherp
Je weet wat er met beste dinnetjes gebeurt in dergelijke gevallen he...quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar Takke is een van mijn beste dinnetjes ; (
*kras*quote:Op zondag 5 april 2015 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet wat er met beste dinnetjes gebeurt in dergelijke gevallen he...
Beter ff oogjes dicht dan FOK!kenquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedenavond.
*gaapt* After dinner dip hakt er in.
Daar beter even mee wachten tot je wat meer opgeknapt bent hoorquote:
Te laatquote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar beter even mee wachten tot je wat meer opgeknapt bent hoor
Harakiri?quote:
Geen ideequote:
Je moet toch iets doen in zo'n ziekenhuis?quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe. Vandaag een kamergenote gekregen. Echtgenoot komt op bezoek en tussen de bezorgdheid en slokjes drinken door wordt er gekift over het kleinste detail sinds opname.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Cat22 het volgende:
OMG vijf dagen hier en de staf gebruikt voor het eerst de spreekluisterverbinding van de oproepknopEn nu belde ik voor buurvrouw, dus moeten ze alsnog komen.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Cat22 het volgende:
OMG vijf dagen hier en de staf gebruikt voor het eerst de spreekluisterverbinding van de oproepknopEn nu belde ik voor buurvrouw, dus moeten ze alsnog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |