quote:
vooral als je dronken bentquote:
Je hebt zo hard staan roepen of ze even wat stiller willen zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
Uitgeslapen, koffie gehad, zonnetje erbij. Goede dag, dit![]()
Beetje jammer alleen van het Internationale voetbalweekend op de voetbalvelden hier verderop, de mensen die daar zijn zijn doof nu, denk ik
Had ook gekund, als ik niet zo'n keelpijn hadquote:Op zondag 5 april 2015 12:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt zo hard staan roepen of ze even wat stiller willen zijn?
*geeft keeldrankje*quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ook gekund, als ik niet zo'n keelpijn had
Aangestoken ? Hier ook al een kleine met keelpijn vorige week.quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ook gekund, als ik niet zo'n keelpijn had
Liefquote:
Ongetwijfeld aangestoken ja, maar door wie...ik ben al wel een tijdje verkouden ook.quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aangestoken ? Hier ook al een kleine met keelpijn vorige week.
* jaloers isquote:Op zondag 5 april 2015 12:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Naar mijn ouders zometeen.
en de RvV kijken.
Misschien mag jij wel naar zijn ouders?quote:
al gestofzuigd, gedweild, wassen gedraaid en opgehangen en lichte oorlog gevoerdquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien mag jij wel naar zijn ouders?
quote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
al gestofzuigd, gedweild, wassen gedraaid en opgehangen en lichte oorlog gevoerd
Die fransen dragen dat toch?quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
*note to self* opmerkingen als "ik vind die koerspakjes met bruin en blauw echt leuk" worden met een scheef oog beantwoord![]()
ik vond dat belangrijke info...
Kwam dat door de kleuren of door andere eigenschappen dat je ze leuk vond ?quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
*note to self* opmerkingen als "ik vind die koerspakjes met bruin en blauw echt leuk" worden met een scheef oog beantwoord![]()
ik vond dat belangrijke info...
Weet ik veel welke ploeg dat isquote:
Geef je man er 1 voor zijn verjaardag dan.quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet ik veel welke ploeg dat is![]()
@arch: denk beide
Denk niet dat hij daardoor meer gaat koersenquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geef je man er 1 voor zijn verjaardag dan.
Het ging je toch niet om de koers of wel ?quote:Op zondag 5 april 2015 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daardoor meer gaat koersen
geen tijd, zie al jaren bijna geen koers meerquote:
Dan voel je het later pasquote:
Mmmmmmmmmmquote:
Haar aan het kleurenquote:
Ik zit met een fijne chardonnay in de zonquote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef crv het volgende:
Grrrrr![]()
Gister tijdens het lopen met joey 500 liter water op mijn kop gehad, is het de hele dag droog en wik ik gaan lopen.......gaat het sneeuwen
Dan ben jij ook in de mode blijkbaarquote:
Dat zou dan ook voor het eerst zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben jij ook in de mode blijkbaar
Nee te veel onderhoudquote:
gelukkig niet al te veelquote:
het was hier de hele dag zonnig, nu wat bewolktquote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit met een fijne chardonnay in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |