Ik zit nu in de trein, tot zo!quote:
Rare manier om je wens om te stoppen aan te kondigen, maar dat moet je zelf wetenquote:
Als je wil dat ik er niet mee bemoei moet je het achter bespreken.quote:Op zondag 5 april 2015 12:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Ga buitenspelen ofzo
Ja.quote:Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef LTVDK het volgende:
Oh, het is Pasen, moet ik eieren gaan eten ofzo?
Jammer, dat scheelt toch rond de 400 views per deel.quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Paaskuikenquote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Uccie het volgende:
Er is een ei uit, hopelijk blijft het kuikentje leven en kan ik straks een foto maken.
Is het dan weer zo'n scrotum? Specularium vindt dat wel leuk.quote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Uccie het volgende:
Er is een ei uit, hopelijk blijft het kuikentje leven en kan ik straks een foto maken.
Het is nu meer een mini-alien. Over een week of 2 is het een scrotum.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het dan weer zo'n scrotum? Specularium vindt dat wel leuk.
Leuk hè!quote:
Ik ben meer van de platgeslagen kipfilet.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het dan weer zo'n scrotum? Specularium vindt dat wel leuk.
Je verwacht het niet....quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben meer van de platgeslagen kipfilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |